Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:43:29 GMT

زنیت سن‌پترزبورگ میلاد محمدی را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۰۶۵۲

زنیت سن‌پترزبورگ میلاد محمدی را می‌خواهد

تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ روسیه پس از جذب سردار آزمون به دنبال خرید دومین بازیکن ایرانی در نقل‌وانتقال‌های تابستانی اروپا است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که به مقام قهرمانی لیگ برتر روسیه در فصل 2019 - 2018 دست یافته تمایل خود را برای جذب میلاد محمدی، مدافع تیم احمد گروژنی ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع ایرانی از سال 2016 میلادی برای تیم احمد گروژنی بازی می‌کند و یکی از دلایل انتقالش به زنیت می‌تواند دوستی او با سردار آزمون در این تیم باشد.

در ادامه این خبر رسانه روسی آمده است: تیم احمد گروژنی سال 2016 میلاد محمدی با پرداخت مبلغ 300 هزار یورو خرید. او در 25 بازی فصل جاری لیگ برتر روسیه یک گل نیز به ثمر رساند.

نمره مشترک میلاد محمدی و سردار آزمون در نبرد گروژنی + عکس

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط میلاد محمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد محمدی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان با «الکساندر روداکف» سفیر روسیه در بیروت دیدار و گفت و گو کرد.

احمد عبدالهادی با تاکید بر اینکه اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته، بر ثبات موضع حماس در جریان مذاکرات به ویژه در موضوع لزوم توقف جنگ، عقب نشینی نظامیان صهیونیست و ضمانت رفع محاصره غزه و بازسازی آن تاکید کرد.

نماینده حماس در این دیدار از نقش روسیه در حمایت از مردم فلسطین و آرمان آنها در مجامع بین المللی قدردانی به عمل آورد.

وی در ادامه تاکید کرد: اشغالگران با وجود گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه و استفاده از تمام توان نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خود به هیچ یک از اهداف‌شان در غزه نرسیده اند.

عبدالهادی افزود: اشغالگران در ماه های اخیر تنها مشغول به یک جنگ ویرانگر در غزه بوده اند که هیچ افق روشنی ندارد و تنها موجب قتل عام غیر نظامیان فلسطینی شده است

در این دیدار سفیر روسیه نیز بر ضرورت پایان دادن به جنگ ویرانگر در نوار غزه، آتش بس فوری و اجازه دادن به ورود کمک های بشردوستانه تاکید کرد.

کد خبر 6087982 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد