Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادمیلسون، مهاجم برزیلی تیم فوتبال الدحیل قطر تأکید دارد که اگر تیمی بعد از گل خوردن بتواند تمرکز خود را حفظ کند، می‌تواند به بازی برگردد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ادمیلسون جونیور سیلوا، گلزن تیم الدحیل در دیدار مقابل استقلال گفت: می‌دانستیم بازی برابر استقلال خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم، اما یک امتیاز گرفتیم. مهم‌ترین مسئله این بود که توانستیم صعود کنیم.

وی در خصوص جو ورزشگاه آزادی عنوان کرد: جو خیلی خوبی است و این ورزشگاه خیلی جو خوبی دارد. خیلی می‌چسبد مقابل این هواداران بازی کنید و این شرایط را دوست داشتم.

مهاجم برزیلی تیم الدحیل در خصوص بازگشت زودهنگام تیمش پس از گلی که از استقلال دریافت کرد، گفت: وقتی شما گل می‌خورید، باید حواس‌تان باشد که تمرکز خود را از دست ندهید، چون ممکن است کار دست‌تان بدهد. ما این تمرکز را حفظ کردیم و توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم.

ادمیلسون درباره اینکه تیمش فصل گذشته با شکست مقابل پرسپولیس حذف شد و نتوانست به فینال برسد و این فصل با حضور بازیکنانی مانند خودش و مهدی بن عطیه چقدر امید دارد الدحیل راهی مرحله نهایی لیگ قهرمانان شود، اظهار داشت: سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم. بعد از یک بازی، استراحت خواهیم داشت و می‌توانیم در آرامش بهتری بازی به بازی فکر کنم و جلو برویم.

یوسف‌ العربی: بازی در ورزشگاه آزادی کار آسانی نیست/ جونیور: می‌توانستیم برنده باشیم

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال