Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:33:20 GMT

تکلیف آینده مجیدی در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۰۶۷۹

تکلیف آینده مجیدی در استقلال

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی به دنبال این است که به عنوان دستیار در تیم بماند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی عضو کمیته فنی باشگاه استقلال پس از تساوی این تیم مقابل الدحیل گفت: بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند آنها مقابل تیمی قوی که در ۹۰ دقیقه بازی نشان داد تیم‌ای حرفه‌ای است علمکرد خوبی داشتند و آنها تلاش‌شان را کردند تا در این بازی نتیجه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات قبلاً افتاد موقعی که در قطر ۳ بر صفر باختیم آنجا حذف شدیم.

وی افزود: باید بنشینند و مسائل را بررسی کنند و از گذشته درس بگیرند چرا که مردم انتظار دارند یک تیم قوی برای فصل بعد ساخته شود.

مظلومی در خصوص نقش کمیته فنی گفت: کمیته فنی غیرفعال بود قطع ارتباط شده بود چون سرمربی تیم گفته بود من کمیته فنی را قبول ندارم. ما هم کنار کشیدیم که تیم دچار حاشیه نشود اما اکنون یک هفته است که به صورت پررنگ کار و تلاش می‌کنیم. فرهاد مجیدی هم تلاش می‌کند او ریسک کرد و در این بازی‌های باقیمانده آمد که کمک کند. ان‌شاءالله اگر با این منوال پیش برود آینده تیم خوب خواهد بود. ما هم تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

مجیدی ستاره استقلال را کنار گذاشت  

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا سرمربی آینده استقلال یک گزینه‌ای ایرانی است یا یک گزینه خارجی گفت: اصلاً روی گزینه ایرانی بحث نشده است حتماً باید خارجی باشد ضمن اینکه ما باید وضعیت اقتصادی مملکت‌مان را در نظر بگیریم. الان باید با دلار ۱۴ هزار تومانی مربی بیاوریم. باشگاه تلاش می‌کند که این اتفاق بیافتد.

مظلومی در خصوص ماندن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در استقلال گفت: فرهاد مجیدی به دنبال این است که به عنوان دستیار در تیم بماند.

وی در خصوص اینکه آیا حذف استقلال را باید به پای شفر نوشت، گفت: همانطور که در بردها همه سهیم هستند در باخت‌ها هم همه سهم دارند سرمربی مسئول تیم است زمانی که تیم می‌برد و آنقدر شادی می‌کند باید در باخت هم قبول کند که سهیم بوده است.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در فصل آینده یکی از گزینه‌های هدایت استقلال باشد، گفت: خیر. گزینه نیستم لطفاً حاشیه درست نکنید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال پرویز مظلومی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

کد خبر 6097886

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)