Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:41:39 GMT

تکرار برخی مصوبات شورای سلامت خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۰۹۸۷

تکرار برخی مصوبات شورای سلامت خرمشهر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پرویز میرزایی سرپرست جدید مرکز بهداشت خرمشهر روزگذشته در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: برخی مصوبات شورا سلامت خرمشهر ۲۴ بار تکرار شده است و دلیل عدم انجام نیز ذکر نشده است.

وی بر لزوم اهمیت بخشی به جلسات شورای سلامت تاکید کرد و ادامه داد: رعایت موارد بهداشتی از عهده مرکز بهداشت به تنهایی خارج است و هرچقدر خواهان کاهش مراجعات پزشکی باشیم باید به همان میزان اهمیت این شورا را باور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز بهداشت خرمشهر از غیبت مکرر رؤسای ادارات این شهرستان در جلسات شورای سلامت انتقاد کرد و افزود: رؤسای برخی ادارات غیبت‌های مکرری دارند و برخی موارد در طول سال تنها دو بار در جلسات شرکت کرده‌اند.

میرزایی همچنین از فرماندار خرمشهر در خواست کرد ترتیبی اتخاذ کند تا دادستان خرمشهر نیز در جلسات این شورا حضور داشته باشد.

عماد شرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر نیز در این جلسه بر لزوم مشارکت مسئولان در جلسات شورای سلامت تاکید کرد و خواستار برگزاری. این جلسات هر ۴۵ روز یک بار شد.

وی به تهدید ابتلاء به بیماری التور با توجه به گرم شدن هوا نیز پرداخت و گفت: باید بحث آب و مانداب های باقی مانده از سیلاب اخیر به طور جدی پیگیری شود تا مانع از ایجاد بحران جدید شد.

انتهای پیام/ د

   جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب شورای سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر