Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت به تمام تعهدات خود در تامین قیر رایگان عمل نکرده است و سال گذشته فقط ۶۷ درصد از تعهدات خود را در ارتباط با تامین قیر رایگان عملی و محقق کرده است ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه وزارت نفت به تمام تعهدات خود در تامین قیر رایگان عمل نکرده است و سال گذشته فقط 67 درصد از تعهدات خود را در ارتباط با تامین قیر رایگان عملی و محقق کرده است که این مسئله عملکرد ضعیف وزارت نفت را در این زمینه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وزارت نفت سال گذشته مکلف به تأمین و توزیع 4 میلیون تن قیر رایگان به ارزش ریالی 3 هزار میلیارد تومان بود، اما وزارتخانه در زمان اجرای این قانون اعلام کرد که قیر رایگان را تنها به میزان سه هزار میلیارد تومان تأمین خواهد کرد و در این رابطه میزان 4 میلیون تن ملاک نیست.

درخواست وزارت کشور برای الکترونیکی شدن انتخابات مجلسبرگزاری مراسم افطاری در مجموعه وزارت صمت ممنوع شدسخنگوی وزارت سانحه آتش سوزی هواپیمای مسافربری روسیه را تسلیت گفت

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله غیرقابل قبول و غیرمنطقی این است که تاکنون پاسخ قانع کننده ای از سوی دستگاه های متولی دریافت نشده است و این موضوع نیز برای ما مشکل ساز شده و درصدد هستیم تا مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله نیز در دستور کاری قرار گرفته است.

بدری تصریح کرد: انتظار ما از وزارت نفت این است که هر چه سریع تر در این زمینه پاسخ قانع کننده ای ارائه دهد و با ارائه گزارش و مستندات بتواند عملکرد مناسب خود را در توزیع قیر رایگان سال گذشته مشخص کند که این مسئله نیز در حال حاضر یک امر لازم و ضروری بوده و باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح تحقیق و تفحص  از عملکرد وزارتخانه در تأمین قیر نیز کلید خورد تا هر چه سریع تر این موضوع تعیین تکلیف شده و بتوانیم در این راستا با شفاف سازی به اهداف خود در راستای مشخص و محرز شدن مسئله دست یابیم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت