Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- رئیس ﺟﻤﻬﻮری اسلامی ایران در ﭘﯿﺎم ﻫﺎی ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ای ﺑﻪ ﺳﺮان ﮐﺸﻮرﻫﺎی اﺳﻼﻣﯽ ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان، تصریح کرد: امیدوارم در این ماه سراسر مهر و رحمت با تأسی به آیات قرآن کریم، در راه بندگی و قرب الهی و برادری اسلامی گام برداریم و به برکت این نعمت گرانقدر، موجبات فراگیر شدن صلح و آرامش در سراسر جهان را مهیا سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام افزوده است: بار دیگر نسیم پرطراوت بندگی وزیدن گرفته و فیض و احسان خداوندی به ژرفای خود رسیده است. رمضان ماه آزادی جان، ماه عشق و عرفان و تجدید عهد و پیمان است. فرصتی است تا مسلمانان با دلدادگی در پیشگاه معبودشان از این ضیافت الهی باشکوه بهره‌مند گردند و از دریای پرگهر صیام، مروارید زرین عبادت و اطاعت صید کنند.
روحانی در پایان این پیام از خداوند متعال، قبولی طاعات و عبادات سران کشورهای اسلامی در ماه پرفیض رمضان و سعادت و سربلندی برای مسلمانان آرزو کرده است.
شبک**1983**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روحاني ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت