Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@10:33:03 GMT

پلوسی دادستان کل آمریکا را به دروغ گویی متهم کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۱۴۷۵

نانسی پلوسی روز پنج شنبه در نشست خبری هفتگی خود این مطلب را پس از آن گفت که ویلیام بار وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا روز گذشته در کمیته قضایی سنای آمریکا حاضر و مورد هجمه سناتورهای دموکرات درباره دستکاری در گزارش بازرس مولر مواجه شد.

تشدید شرایط وزیر ترامپ در کنگره آمریکا پس از آن رو به وخامت نهاد که کمیته قضایی مجلس نمایندگان از بار خواسته بود که امروز برای ادای شهادت در این زمینه حاضر شود اما وزیر ترامپ از این کار استنکاف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته تحقیقات انتخابات 2016، به دنبال طرح اتهاماتی مبنی بر دخالت روسیه در این انتخابات شکل گرفت و پس از 2 سال، گزارش ویرایش شده آن در ماه گذشته به کنگره و رسانه ها اعلام شد.

دموکرات‌ها اعلام کرده‌اند که بار این گزارش را چندین هفته زودتر در اختیار کاخ سفید قرار داده است و آن را نشانه‌ای از آن می‌دانند که دادستان کل امریکا، به دادستان ترامپ تبدیل شده است.

ویلیام بار پس از آنکه ترامپ جف سشنز وزیر پیشین دادگستری را به دلیل سلب مسئولیت از تحقیقات مولر برکنار کرد، عهده دار این مسئولیت شد.

رئیس مجلس نمایندگان امریکا در ادامه این نشست خبری در پاسخ به اینکه اگر بار مرتکب جرم شده است، پس باید زندانی شود، اظهار کرد: او به کنگره دروغ گفت. هر کسی که این کار را انجام دهد باید با کیفر مواجه شود.

البته پلوسی مشخص نکرد که چه سرنوشتی در انتظار ویلیام بار دادستان کل امریکا خواهد بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کنگره آمریکا انتخابات روسیه رسانه روسیه کاخ سفید آمریکا پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم

با اینکه برخی رسانه‌ها دروغ‌هایی چون آزار و اذیت‌ اساتید تا یهود ستیزی را علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا پمپاژ کردند اما باید واقعیت را از زبان دانشجویان یهودی دانشگاه‌های آمریکا بشنوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای