Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  شهرستان میبد با پیشینه فرهنگی هنری که دارد و همچنین با داشتن هنرمندان و مسئولان دلسوز  و با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی انتخاب شد.

وی افزود: امسال با توجه به سیاست‌های تمرکز زدایی در فعالیت‌های فرهنگی هنری و موضوع عدالت فرهنگی، مقرر شد تا مهمترین جشنواره‌های استانی را در شهرستان‌هایی که ظرفیت و پتانسیل لازم برای برگزاری جشنواره‌ها را دارند برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جوادیان زاده  برگزاری جشنواره استانی تئاتر فعالیت‌ها و اقدامات دیگری در حوزه تئاتر مانند برگزاری دوره‌های آموزشی حهت کمک به ارتقای سطح کیفی و کمی دانش تئاتر در میان هنرمندان بومی، جشنواره ملی چتر زندگی، افتتاح مجموعه تئاتر شهر میبد با هدف آماده سازی و بازآرایی فضا‌های موجود تئاتر و غیره  را در سطح استان و شهرستان میبد برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: تئاتر یک هنر مادر و پایه است که با نگاه شایسته و بایسته به آن قابلیت استفاده و بهره داری از آن برای سایر هنر‌ها را نیز می‌تواند داشته باشد.

وی تقدیر از پیشکسوتان تئاتر در عرصه بازیگری، کارگردانی و بخش‌های فنی را از برنامه‌های جشنواره برشمرد و زمان جشنواره را ۱۵ تا ۲۳ آبان ماه اعلام کرد و یادآور شد با تلاش‌هایی که در برگزاری جشنواره به صورتی شایسته و در خور هنرمندان استان خواهد شد نهاد‌های فرهنگی شهرستان میبد نیز می‌توانند در برگزاری این جشنواره آن گونه که باید سهیم باشند.

انتهای پیام/ی

شهرستان میبد پتانسیل لازم برای برگزاری جشنواره‌ها را دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند