Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:12:57 GMT

نیروی انتظامی با روزه خواران برخورد می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۱۵۵۷

نیروی انتظامی با روزه خواران برخورد می کند

اهواز - ایرنا- فرماندهی انتظامی خوزستان با آغاز ماه مبارک رمضان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: شهروندان بایدحرمت روزه داران را حفظ کرده و به هر دلیلی که نتوانند روزه بگیرند نباید در ملا عام اقدام به روزه خواری کنند در غیر اینصورت نیروی انتظامی با مصادیق آن برخورد می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس در متن این اطلاعیه آمده است: به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران افراد از هرگونه تظاهر به روزه خواری بخصوص در ملاء عام، بدپوششی و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، تفرجگاه ها، مجتمع های تجاری، پاساژها، معابر عمومی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها، راه آهن، بیمارستان ها می توانند با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت و حفظ شئونات اسلامی ضمن استتار مکان، به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نموده و از عرضه غذای سرد در معابر عمومی و مقابل واحدهای صنفی خودداری شود.
بر اساس این اطلاعیه سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد می شود.
فرماندهی انتظامی خوزستان همچنین از شهروندان به خصوص رانندگان خواست تا از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات در داخل خودرو و همچنین ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند چرا که مسئولیت عدم رعایت موارد ذکر شده به صورت مستقیم متوجه مسئولان و متولیان اماکن یاد شده است.
فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی از قبیل کشف حجاب، مبادرت به بدپوششی، اختلاط غیرشرعی زن و مرد در کلیه واحدهای صنفی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف، مراتب را از طریق پلیس 110 و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی به ماموران انتظامی اطلاع دهند .
7152/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ماه رمضان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد