Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:03:48 GMT

پلیس با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد جدی می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۱۵۸۱

پلیس با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد جدی می کند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد مهدیان نسب اظهار داشت: تظاهر به روزه‌خواری خلاف مقررات است و هرگونه هنجارشکنی و تظاهر به روزه‌خواری خط قرمز پلیس در ماه مبارک رمضان است.
به گفته وی از جمله مواردی که در این ماه مبارک بیشتر مورد توجه و نظارت میدانی مأموران انتظامی قرار خواهد گرفت، نظارت بر اماکن، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و رستوران‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی لرستان افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و روزه‌دارانی که برای عبادت در حسینیه‌ها و مساجد حضور خواهند داشت خصوصاً در لیالی قدر، تدابیر انتظامی و ترافیکی لازم اندیشیده شده و کارکنان این فرماندهی با تمام توان و امکانات در خدمت‌گزاری هر چه بیشتر در آمادگی کامل هستند.
مهدیان نسب بر ضرورت تعامل و همکاری اقشار جامعه با پلیس تاکید کرد و گفت: شهروندانی که نمی‌توانند در این ماه روزه بگیرند، حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند چراکه تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام خلاف مقررات بوده و پلیس با این افراد برخورد خواهد کرد.
3210/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه رستوران ها فرمانده انتظامی پلیس روزه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس