Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:59:56 GMT

حملات نیروهای «خلیفه حفتر» به پایتخت لیبی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۱۶۴۷

حملات نیروهای «خلیفه حفتر» به پایتخت لیبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نیروهای وابسته به «خلیفه حفتر» فرمانده ارتش ملی لیبی اعلام کردند که مجدداً مواضعی را در طرابلس پایتخت لیبی هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش، این درحالی است که نیروهای حفتر روز گذشته نیز شهر طرابلس را بمباران کرده بودند.

گفتنی است، نیروهای حفتر برقراری آتش بس در طرابلس در طول ماه مبارک رمضان را رد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4610348

منبع: مهر

کلیدواژه: لیبی خلیفه حفتر طرابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است

به گزارش قدس آنلاین، شبکه آمریکایی «سی.بی.اس نیوز» به نقل از چند سند داخلی دولت فدرال این کشور نوشت، مقام‌های ارشد چند سازمان فدرال آمریکا اقدام به بررسی عملی بودن چند گزینه مربوط به اسکان گروهی از فلسطینی‌های ساکن غزه کرده‌اند که اعضای درجه یک خانواده آنها شهروندی یا اقامت دائمی  آمریکا را داشته باشند.

در این گزارش تصریح شد، یکی از گزینه‌های واشنگتن استفاده از برنامه موسوم به «برنامه پذیرش پناهجوی آمریکا» و اعطای وضعیت پناهندگی به کسانی است که توانسته‌اند از نوار غزه خود را به مصر برسانند.

این رسانه آمریکایی اعلام کرد هماهنگی با مصر به منظور خارج ساختن فلسطینی‌های بیشتر از غزه و اعطای پناهندگی به آنها در صورت داشتن خویشاوند آمریکایی، ضروری است.

رژیم صهیونیستی از زمانی که جنبش فلسطینی حماس در هفتم اکتبر گذشته عملیات «طوفان الاقصی» را در سرزمین‌های اشغالی به اجرا گذاشت، نوار غزه را آماج حملات بی‌رحمانه و بی‌وقفه خود قرار داده است.

آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین حاکی از آن است که از آن زمان تا کنون بیش از ۳۴۵۰۰ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند که عمدتا شامل زنان و کودکان می‌شوند. این حملات همچنین هزاران مجروح نیز در کنار تخریب‌های گسترده در این باریکه بر جای گذاشته  و اعمال محاصره از سوی صهیونیست‌ها نیز به ایجاد کمبودهای شدید مواد غذایی، آب و دارو منجر شده است.

سازمان ملل اعلام کرده با گذشت بیش از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ۸۵ درصد جمعیت این باریکه آواره شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی