Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:07:33 GMT

2 مرکز درمانی غیرمجاز در میاندوآب پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۱۶۶۷

2 مرکز درمانی غیرمجاز در میاندوآب پلمب شد

سهراب حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز سوء مصرف مواد مخدر به دلیل مصرف داروهای غیرمجاز و دپوی غیرقانونی دارو در انبار آن توسط واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب شناسایی و با دستور مقامات قضایی این شهرستان تا اطلاع ثانوی پلمب شد.
وی افزود: در بازدیدهای واحد نظارت بر درمان این مدیریت همچنین مشاهده شد که در این مرکز بیش از حد مجاز از دارو برای درمان بیماران استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حیدری» با بیان اینکه در بازرسی های تکمیلی از این مرکز مقدار قابل توجهی دارو که بیش از ظرفیت مصرف این مرکز بود، به دست آمد اضافه کرد: فعالیت هرگونه مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان باید با اخذ مجوزهای قانونی و زیر نظر شبکه بهداشت و درمان باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: این مدیریت با همکاری دستگاه‌ های ذیربط نظارت لازم را بر مراکز درمان اعتیاد و مراکز سوء مصرف مواد دارد تا با ایجاد بستری مناسب زمینه لازم را برای درمان معتادان فراهم کند.
وی همچنین گفت: در بازدید کارشناسان واحد نظارت این شبکه یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز نیز شناسایی و پلمب شد.
حیدری اظهار داشت: در این واحد درمانی غیرمجاز، افرادی بدون صلاحیت و تحصیلات دانشگاهی اقدام به دایر کردن مطب کرده و به انجام امور دندانپزشکی اقدام می کردند.
وی با اشاره به اینکه شناسایی این مراکز غیرمجاز به دنبال گزارش های مردمی و بازدیدهای مستمر کارشناسان واحد نظارت بر درمان ممکن شد، بیان کرد: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند.
وی افزود: مراکز مجاز، دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی است و این مجوز باید در معرض دید عموم نصب شده باشد.
به گزارش ایرنا، در هفته گذشته نیز یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز دیگر در این شهرستان که در امور پزشکی مداخله می کرد و در آن فرد دندانساز بدون هیچ گونه مدرک پزشکی و با جعل برخی عناوین به درمان غیرمجاز مردم اقدام می کرد، توسط کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پلمب شد.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی و 161 کیلومتری مرکز استان واقع است.
9871/ 6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی اعتیاد دارو شبکه بهداشت و درمان مواد مخدر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حجامت یکی از روش‌های درمانی سنتی محسوب می‌شود که باید قبل و بعد از ان اصولی را رعایت کرد تا بعدا برای بدن مشکلی به وجود نیاورد. حجامت نیز یکی دیگر از شیوه‌های درمانی است که در آن سیستم ایمنی بدن به واسطه خون گیری تحریک و تقویت می‌شود. حسین خیر اندیش متخصص طب سنتی می گوید دو روش حجامت تر و حجامت گرم که همان بادکش هست. هر انبساطی را حجامت می گویند که با خون گیری حجامت تر می شود. او می گوید سرماخوردگی که مادر همه امراض هست با بادکش خیلی سریع درمان می شود.

کد خبر 849347 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها سلامت طب سنتی خبر مهم بیماری - سرما خوردگی حجامت

دیگر خبرها

  • خواص درمانی آب سیب زمینی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب