Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@10:27:52 GMT

کارکنان سپاه باید مسلح به سلاح معنویت و بصیرت باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۱۷۸۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در نمازخانه سپاه ناحیه املش با حضور امام جمعه شهرستان املش برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین بابایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش، در ابتدای این همایش گفت: همه کارکنان سپاه باید مسلح به سلاح معنویت و بصیرت باشند.


حجت الاسلام والمسلمین بابایی ضمن بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت: مسئولیت فکری و فرهنگی انقلاب در زمان حیات شهید مطهری (ره) بر عهده ایشان بود و این مسئولیت بعد از شهادت ایشان بر عهده سپاه و بسیج قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین صفری، امام جمعه شهرستان املش نیز با اشاره به تلاش های شهید مطهری(ره) گفت: وجود استاد شهید مطهری(ره) هم در زمان حیات و هم بعد از شهادت سرشار از برکات است، زیرا ایشان به فلسفه اسلام و هم به فلسفه غرب آشنا بود.

وی افزود: شهید مطهری تلاش می کرد به شبهات جامعه آن زمان پاسخ بدهد و او بی تردید علمدار مبارزه با شبهات در جامعه بود.

امام جمعه املش با بیان اینکه برکات شهید مطهری بعد از شهادت، به واسطه آثارش بیشتر از زمان حیات ایشان بود تصریح کرد: یک پاسدار که سرباز لشکر تراز اسلام است، اول باید ایمان داشته باشد و دومین خصوصیت پاسدار بصیرت و سومین خصوصیت او باید شجاعت باشد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند