Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی گفت: تیم جوانان کراس کانتری استان بر سکوی سوم مرحله نخست لیگ کوهستان کشور قرار گرفت.

محمدرضا اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با 115 دوچرخه سوار در قالب 32 تیم به میزبانی استان البرز در باغستان غربی پارک کوهستان کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رقابت ها در 2 بخش جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و تیم جوانان کراس کانتری آذربایجان غربی با کسب 104 امتیاز در رده سوم ایستاد.
وی ادامه داد: تیم «یک حال خوب تبریز» با 129 امتیاز قهرمان شد و تیم «خط پایان» خراسان رضوی نیز با 117 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید.
رییس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی گفت: اعزام «مسعود خاکی» نوجوان ملی پوش میاندوآبی /2 تا 9 اردیبهشت جاری/ به مسابقات 2019 قهرمانی آسیا ازبکستان افتخار دیگری برای ورزش استان بوده و بدون شک این رکابزن تجربیات ارزشمندی از این رویداد آسیایی اندوخته است.
به گزارش ایرنا امسال توجه به رده های سنی پایه و اجرای طرح استعدادیابی در دستور کار هیات دوچرخه سواری استان قرار گرفته و هفته گذشته نخستین دوره مسابقات استعدادیابی رده های سنی پایه دختر و پسر با معرفی نفرات برتر در ارومیه برگزار شد.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري ليگ كشور آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید