Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:52:44 GMT

آغاز اجرای طرح ضیافت الهی در شهرستان مرند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۳۴۱۲

آغاز اجرای طرح ضیافت الهی در شهرستان مرند

حجت الاسلام والمسلمین رحیم اختیاری، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح برنامه‌های اوقاف شهرستان مرند در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: خیمه معرفت در قالب طرح معرفت در امامزاده سید ابراهیم (ع) مرند برپا می‌شود که در آن مبلغ اعزامی از قم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر به ارائه مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل وقف، مسائل شرعی و اجرای برنامه‌های متنوع با کودکان خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن کریم ویژه خواهران با همکاری هیأت امنا امامزاده سیّد ابراهیم (ع) و مؤسسه قرآنی زلال وحی نیز از ساعت ۱۲ تا نماز ظهر و عصر در امامزاده سیّد ابراهیم (ع) برپا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرند همچنین از برپایی جلسه ترتیل خوانی و جز خوانی قرآن کریم ویژه برادران و خواهران بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد یالدور با همکاری مرکز قرآنی اوقاف و امور خیریه و هیأت امنا این مسجد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اختیاری عنوان کرد: جلسات مشاوره و سخنرانی در زندان مرند نیز بعد از ظهرها با حضور مبلغی اعزامی از قم تشکیل خواهد شد.

وی اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و سخنرانی ویژه خواهران در امامزاده سیّد ابراهیم (ع) و برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء و سخنرانی بعد از افطار در امامزاده سیّد محمّد و سید حسن (ع) ابرغان و برپایی محفل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در شهرستان مرند برشمرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرند در پایان با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، ابراز داشت: برنامه‌های ویژه شب‌های قدر نیز در امامزاده سیّد ابراهیم (ع) مرند و سید محمد و سید حسن (ع) روستای ابرغان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4610458

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند اوقاف و وقف ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند