Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام انسان دوستانه، سال های متوالی است که با مشارکت امدادگران کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ماه مبارک رمصان با هزینه شخصی انجام می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر امدادگران، طرح اطعام مددجویان هر ساله با مشارکت خیران و حامیان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال این اطعام به‌صورت غذای گرم و جیره خشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان امسال، 13 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی سبد کالا و جیره خشک دریافت می کنند.
وی اظهار داشت: این سبد کالا با هزینه ای بالغ بر 27 میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد داده می شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان، 11 هزار و 300 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد غذای گرم و جیره خشک دریافت می‌کنند.
وی گفت: علاوه بر این، 130 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان نیز از اطعام غذای گرم در ماه مبارک رمضان بهره‌مند می شود.
سهندی افزود: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997950030339 نزد شعب بانک ملی، درطرح اطعام ایتام و نیازمندان مشارکت کنند.
به گزارش ایرنا، ماه مبارک رمضان، از جمله زمان های طلایی برای دریافت کمک های مردمی در راستای کمک به نیازمندان است و طرح های مختلفی در این ماه به اجرا در می آید.
بیش از 180 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
این نهاد از سال 1357 خدمات خود را با فرمان امام راحل آغاز کرده و بیش از 40 سال از فعالیت آن می گذرد.
8137/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی امام راحل کمک های مردمی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد