Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس جمهوری آمریکا با نخست وزیر ژاپن درباره آزمایش تسلیحاتی کره شمالی و توافق طرفین بر سر هماهنگی تلاش های دو کشور برای خلع سلاح هسته ای پیونگ یانگ گفت و گو کردند.

روزنامه ژاپن تودی روز سه شنبه نوشت ، 'دونالد ترامپ' در گفت وگوی تلفنی با 'شینزو آبه' درباره مسائل تجاری نیز گفت و گو کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کره شمالی در جریان رزمایش روز شنبه خود علاوه بر پرتاب چند موشک، تسلیحات تاکتیکی هدایت شونده نیز آزمایش کرد که طبق اعلام پیونگ یانگ، هدف از این کار، ارزیابی عملکرد پرتابگرهای موشک ‌های دوربرد و کالیبر بزرگ و تسلیحات تاکتیکی هدایت شونده بود.
آبه پس از گفت و گوی تلفنی دوشنبه با ترامپ، به خبرنگاران گفت، آمریکا و ژاپن به دنبال خلع سلاح کامل هسته ای شبه جزیره کره از طریق هماهنگی کامل تلاش های دو جانبه هستند.
وی افزود: ترامپ و من درباره همه جنبه های نحوه برخورد با کره شمالی اتفاق نظر کامل داریم.
آبه بار دیگر از آمادگی دیدار بی قید و شرط با کیم به منظور حل و فصل مناقشه اتباع ژاپنی ربوده شده از سوی کره شمالی در دهه 1970 و 1980 خبر داد.
آخرین آزمایش موشکی کره شمالی به نوامبر 2017 میلادی و قبل از کاهش تنش ها در شبه جزیره کره و برگزاری یکسری نشست برمی گردد.
ترامپ و 'کیم جونگ اون'، رهبر کره شمالی، یکبار در ژوئن گذشته در سنگاپور و بار دیگر در فوریه امسال در هانوی ویتنام دیدار کردند که ظاهرا نتیجه ای نداشت.
آساق**1088**1104**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آمريكا ژاپن كره شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد