Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:18:35 GMT

عملیات توسعه راه های بیله سوار سرعت می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۰۰۴

عملیات توسعه راه های بیله سوار سرعت می گیرد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حسن قبادی در بازدید از جاده های منطقه خروسلو افزود: از مهمترین پروژه های اجرایی در این زمینه عملیات چهار خطه کردن جاده بیله سوار تا سه راهی گوگ تپه به طول 7.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان است.
وی بیان کرد: پروژه بهسازی راه روستایی مرادلو به قشلاق اللهوردی به طول 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر صد و هشتاد میلیون تومان، پروژه بهسازی راه روستایی عالشان به سید آباد با 2.3 کیلومترطول با اعتباری بالغ بر چهارصد میلیون تومان، پروژه بهسازی راه روستایی گوردیگل به طول 2کیلومتر با اعتباری بالغ بر دویست میلیون تومان، جاده اوجاق قشلاق به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان
، احداث وبهسازی مسیر روستای داش بلاغ به دمیر چی خرابسی به طول 2.3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 120میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری از جمله پروژه های راه سازی در حال اجرا در این شهرستان می باشد.
وی بیان کرد: راه از شاخص های اصلی توسعه هر منطقه است و داشتن جاده های مواصلاتی مناسب باعث پیشرفت خواهد.
قبادی اضافه کرد: امسال پروژه های خوبی در شبکه راه های شهرستان به ویژه در منطقه خروسلو که ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد در حال اجراست و تلاش خواهد شد با جذب اعتبار بیشتر راه های شهرستان بیش از گذشته بهبود یابد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد. تنها پایانه و گمرک بین المللی استان اردبیل در این شهرستان واقع است.
6016/6018
1
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اردبیل شاخص گردشگری گمرک راه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین