Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:31:31 GMT

فرهنگسرای ملل میزبان یک دایناسور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۰۸۹

فرهنگسرای ملل میزبان یک دایناسور می‌شود

نمایش «دوست واقعی من تیرکس» قرار است در فرهنگسرای ملل روی صحنه رود. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، این نمایش به کارگردانی و نویسندگی نیما بیگلریان از 20 فروردین در فرهنگسرای ملل روی صحنه رفته است.

«دوست واقعی من تیرکس» که یک نمایش در حوزه کودکان است با بازی مارال ایزد بخش، نیما بیگلریان، سعید متعبد تا  22 اردیبهشت به اجرای خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش هر شب رأس ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: مریم نفریه، یحیی منصورموید، ایده و طرح: صبا بهرامی، با صدای: سجاد افشاریان،مشاور وگرافیک: حسین زارعی، موسیقی: رضا عباسی،مدیر برنامه و رسانه: علی شاه صفی،دستیار کارگردان: صبا بهرامی،مشاور کودک: ماهک بیگلریان.

فرهنگسرای ملل در بزرگراه صدر، بلوار کاوه، خیابان قیطریه، پارک قیطریه واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کارخانه هیولا‌ها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با لستقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولا‌ها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • «آلاء» به تونس می‌رود