Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای همدردی با سیل زدگان همایش سالانه مبلغان تعطیل و هزینه آن برای امور سیل زدگان اختصاص یافت.

وی افزود: همه ساله قبل از ماه رمضان با حضور علما و مبلغان اعزامی همایش تحت عنوان «طلایه داران تبلیغ» تشکیل می شد و همه علما استان در آن حضور داشتند و از شخصیت های استانی و کشوری برای سخنرانی دعوت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه امسال جمعی از هم استانی های ما در حادثه سیل آسیب دیدند تصمیم گرفتیم که این هزینه را صرف سیل زدگان کنیم.

وی گفت: طلاب و روحانیون در کمک به سیل زدگان نقش مهمی داشتند، آن ها در بخش های مختلف مانند توزیع غذا، جمع آوری کمک های مردمی، بخش های فرهنگی، کاهش آلام و تسکین خانواده ها، کمک به مسئولان محلی برای پیشرفت کار، کارهای یدی مانند تمیز کردن منازل، معابر، ساختمان ها و غیره حضور پررنگی داشتند.

کد خبر 4610520

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور