Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@17:07:00 GMT

زنگ سپاس از معلم در مدارس مهریز نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۱۵۶

زنگ سپاس از معلم در مدارس مهریز نواخته شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از مهریز: فرماندار شهرستان مهریز با حضور در آئین سپاس از معلم که با حضور جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه پروین اعتصامی این شهرستان برگزار شد، گفت: معلمان افتخار علم آموزی در جامعه را بر عهده دارند. رضا زارع زاده مهریزی با بیان این که اسلام هرگز رکود علمی و مالی را بر نمی‌تابد تاکید کرد: با فراگیری علوم باید برای بهبود اقتصادی جامعه تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سپاس از معلم ارج نهادن به مقام علم و تقوی است، تصریح کرد: معلمان خالصانه و صادقانه و بدون هیچ چشمداشتی در راه عزت و اقتدار کشور گام بر می‌دارند و شایسته تجلیل و قدردانی هستند.
عبدالرضا محی الدینی امام جمعه محترم مهریز خاطر نشان کرد: مدارس ما باید همچون گذشته مهد تربیت شخصیت‌های فاخری، چون مطهری‌ها باشد و همه باید از آموزش و پرورش با توجه به رسالت‌های مهمی که دارد، حمایت و پشتیبانی کنند.
امام جمعه مهریز گفت:: معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند.
در ادامه از معلمین این مدرسه تقدیر به عمل آمد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شفت که با حضور مسؤولان و فرهنگیان در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد ضمن یاد و خاطر شهید استاد مطهری و امید زاده معلم فداکار شفتی و تبریک این هفته اظهار کرد: تعالی رشد و توسعه هر جامعه درگرو آموزش و پرورش صحیح است.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان این سرزمین دارند بیان کرد: رفتار و منش یک معلم باعث می‌شود که دانش آموزان آینده خود را هدف گذاری کنند.

فرماندار شفت با بیان اینکه امروزه سکانداران علم و فرهنگ معلمان هستند، ادامه داد: معلمان نقش بسیار بالایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند و همه ما باید قدردان این قشر از جامعه باشیم.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، تصریح کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسوولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

فرماندار شفت گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

گفتنی است، در پایان این همایش از معلمان نمونه شهرستان شفت با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6099498

دیگر خبرها

  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هزار معلم جدید جذب خواهند شد
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • همایش تجلیل از سفیران معروف