Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:03:06 GMT

کاپ جهانی شانگهای؛ زهرا نعمتی پنجاهم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۱۸۵

کاپ جهانی شانگهای؛ زهرا نعمتی پنجاهم شد

نتایج مرحله مقدماتی رشته ریکرو مسابقات کاپ جهانی شانگهای مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله مقدماتی مسابقات ریکرو کاپ جهانی شانگهای در چین برگزار شد و کمانداران ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند.  مسابقات مرحله حذفی از فردا آغاز خواهد شد.


* در ریکرو انفرادی مردان، محمدصادق کبودانی با امتیاز 642 شصت و  چهارم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مرحله حذفی در نخستین دیدار حریفی از تایلند را پیش رو  دارد.


*‌ صادق اشرفی با امتیاز 632 و قرار گرفتن در رده 81 مرحله  مقدماتی باید در نخستین مسابقه خود در مرحله حذفی مقابل کمانداری از روسیه  قرار بگیرد.


* رضا شبانی با امتیاز 619 هشتاد و نهم شد. وی در مرحله حذفی به مصاف حریفی از هند به میدان می‌رود.


* امین پیرعلی با امتیاز 609 و با قرار گرفتن در رده نود و یکم، در مرحله یک چهل و هشتم کمانداری از چین‌تایپه را پیش رو دارد.


*‌در ریکرو انفرادی زنان در مرحله مقدماتی، نیلوفر علیپور با  امتیاز 626 سی و دوم شد. وی در مرحله نخست حذفی استراحت دارد. علیپور در  مرحله دوم مقابل نماینده هند به میدان می‌رود.


*شیوا شجاع‌مهر با امتیاز 616 و قرار گرفتن در رده چهل و هفتم، در مرحله حذفی کمانداری از فنلاند را پیش رو دارد.


*زهرا نعمتی با امتیاز 614 در مرحله مقدماتی پنجاهم شد. وی در مرحله نخست باید مقابل نماینده ژاپن قرار بگیرد.


*پارمیدا قاسمی با امتیاز 602 و قرار گرفتن در رده شصت و دوم، در مرحله حذفی مقابل نماینده بنگلادش قرار می‌گیرد.


*در ریکرو تیمی مردان، تیم کشورمان با امتیاز 1893 در رده 22  قرار گرفت. تیم ملی کشورمان در دور نخست مرحله حذفی مقابل هند به میدان خواهد رفت.


* در ریکرو تیمی بانوان تیم کشورمان با امتیاز 1856 در رده  سیزدهم ایستاد. ایران در مرحله حذفی دور نخست استراحت دارد و در مرحله یک  هشتم باید مقابل انگلیس قرار بگیرد.


* در میکس تیم ریکرو هم تیم ایران با امتیاز 1263 در رده نوزدهم قرار گرفت. ایران در مرحله حذفی باید به مصاف مغولستان برود.

زهرا نعمتی تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زهرا نعمتی تیر اندازی کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌