Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@22:46:48 GMT

امسال نمایشگاه قرآن در بجنورد برپا نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۲۴۲

امسال نمایشگاه قرآن در بجنورد برپا نمی‌شود

علی‌اصغر نودهی، رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: براساس بخشنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر است در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری نمایشگاه قرآن در راستای حمایت از کتاب‌فروشی‌های سطح شهر در مرکز استان‌ها برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به نبود کتاب‌فروشی در سطح شهرستان‌ها امسال نمایشگاه قرآن در سطح هفت شهرستان دیگر همانند رازوجرگلان، شیروان، فاروج، اسفراین، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم برپا می‌شود.
نودهی افزود: براساس رایزنی های انجام شده مقرر است در نمایشگاه قرآن کتاب، ادعیه و محصولات فرهنگی با تخفیفاتی به علاقمندان عرضه شود.
وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه قرآن در بازه زمانی پنج تا یک هفته ای در شهرستان‌ها از پنج ماه مبارک رمضان گشایش یافته و تا ۱۸ این ماه ادامه دارد.
نودهی بیان کرد: در شهرستان بجنورد در ایام ماه مبارک رمضان برپایی محافل انس با قرآن، کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی، تفسیر قرآن در سطح مساجد و حسینیه و امامزاده‌ها برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان

بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم با همکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ، دفتر نخست وزیری، وزارت اقوام و قبایل همچنین بنیاد پیامبر اعظم و شهرداری کابل برای نخستین بار در افغانستان برگزار شده است.

این نمایشگاه با شعار جامعه افغانستانی و تربیت قرآنی دایر شده است و شامل ۲۵ غرفه کتاب، آثار قرآنی، کتابت قرآن کریم و مسائل مرتبط می‌باشد.

مقامات سفارت جمهوری اسلامی ایران، ترکیه، امارات و برخی کشورها همچنین فرهیختگان و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی مختلف در مراسم گشایش این نمایشگاه قرآنی حضور داشتند.

این نمایشگاه قرآنی برای یک هفته در قصر دارالامان کابل درحال برگزاری است.

بر اساس برنامه نمایشگاه قرآنی، قرار است همه روزه محافل بزرگی با موضوعات فرهنگی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد و برای کودکان نیز برنامه‌های متنوعی درنظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب