Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است تا بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سرعت بیشتری صورت بگیرد تا با آزادسازی این دو باشگاه به اهلش سپرده شود.
سید هادی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از قرار گرفتن در سمت معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: تلاش بر این است که تعامل خوبی بین مجلس و دولت برقرار شود و از فضای مجلس برای کمک به ورزش و تقویت زیرساخت‌ها و فدراسیون‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: من زمانی که نماینده مجلس بودم از همان زمان اعتقاد داشتم که این دو باشگاه باید از حیطه‌ی دولت خارج و توسط خود مردم اداره شوند. در حقیقت یکی از طراحان این طرح بودم و تاکید داشتم که با واگذاری این دو باشگاه باید ورزش سبک شود. شرایط این دو باشگاه در حال حاضر همانند فرد زندانی می‌ماند که باید هر چه سریع‌تر آزاد و به اهلش سپرده شود. باید به سمتی پیش برویم که این فضا را زودتر برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فراهم کنیم.
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هرچند بحث واگذاری این دو باشگاه چند بار مطرح شده و نتیجه مثبتی به دنبال نداشته است، اما این بار وزارت ورزش و جوانان عزم خود را جزم کرده تا کار واگذاری این دو باشگاه زودتر به نتیجه برسد. حتی در جلسه‌ای که روز گذشته در مجلس با حضور مسعود سلطانی فر، نمایندگان مجلس، سازمان خصوصی‌سازی و مدیران این دو باشگاه داشتیم، در کمیسیون واگذاری اصل ۴۴ این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که اگر ایراداتی در موضوع واگذاری وجود دارد زودتر برطرف شود. به هر صورت آن چه که مسلم است هم نمایندگان مجلس و هم وزیر ورزش به جد دنبال این کار هستند تا زودتر کار واگذاری این دو باشگاه انجام شود و دولت هم مقید به واگذاری است.
وی در پایان درباره برنامه‌های خود در این حوزه افزود: پیش از این امیررضا خادم در این حوزه تلاش‌های زیادی انجام دادند که من نیز سعی می‌کنم پرونده‌های حقوقی از قبل مانده را اگر ایراداتی بر آنها وارد است، مرتفع کنیم و با توجه به میزان نفوذی که دارم به اجرای کار سرعت ببخشم. برچسب ها: سید هادی حسینی ، استقلال ، پرسپولیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سید هادی حسینی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند