Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:17:04 GMT

تصادف مینی بوس در علویجه 8 مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۷۲۶

تصادف مینی بوس در علویجه 8 مصدوم برجا گذاشت

اصفهان- ایرنا- بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس و خودروی سواری پژو در جاده علویجه بعد از شهرک صنعتی بزرگ مورچه خورت اصفهان در روز سه شنبه هشت تن مصدم شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا گفت: این حادثه ساعت هفت و 41دقیقه صبح امروز رخ داد و به دنبال اعلام آن به اتاق فرمان اورژانس، سه واحد آمبولانس از 115 و هلال احمر مورچه خورت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستین افزود: در این حادثه هشت مرد مصدوم شدند که یک مرد 56 ساله به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان در محل سانحه به صورت سرپایی درمان شد و هفت مصدوم دیگر که در بازه سنی 23 تا 49 سال بودند به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
شهر مِیمه از توابع شهرستان شاهین‌ شهر و میمه در 105 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
به گزارش ایرنا در سال 97 واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به 231 هزار و 681 ماموریت اعزام شدند که از این تعداد 67 هزار و 643 مورد تصادفی بود.
از مجموع ماموریت ‌های تصادفی در این مدت 50 هزار و پنج مورد شهری و 17 هزار و 638 مورد جاده‌ای بوده است.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان 145 پایگاه شامل 75 پایگاه شهری، 69 پایگاه جاده ای، یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 830 نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت های پزشکی به شهروندان امدادرسانی می کند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
7135/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث حوادث رانندگي ميني بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اورژانس قم اعلام کرد: هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر