Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@23:03:08 GMT

تلاش مستمر یوتیوب برای حذف محتوای خشونت آمیز ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۷۵۵

تلاش مستمر یوتیوب برای حذف محتوای خشونت آمیز ادامه دارد

ایتنا - گوگل با ارسال نامه‌ای رسمی به وزارت امنیت داخلی آمریکا، جزئیات تلاش‌های این شرکت برای مقابله با انتشار ویدئوهای تروریستی را در یوتیوب تشریح کرد.
در بخشی از این گزارش آمده است: از مجموع بیش از یک میلیون ویدئوی مظنون به برخورداری از محتوای تروریستی، این شرکت ۹۰ هزار ویدئو را به عنوان فایل‌هایی علامت گذاری کرده که به طور قطعی باید پاک می‌شدند و این کار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش یادشده که در تاریخ ۲۴ آوریل برای وزارت امنیت داخلی آمریکا ارسال شده، گوگل مدعی شده صدها میلیون دلار بودجه را در هر سال برای بررسی دقیق ویدئوهای ارسال شده در سایت یوتیوب هزینه می‌کند.
این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ بیش از یک میلیون ویدئوی مشکوک را بررسی کرده و حدود ۹۰ هزار مورد از آنها را پاک کرده و وعده داده که این بررسی‌ها را به طور مستمر ادامه خواهد داد.

به گزارش ایتنا از فارس، پیش از این و در ماه مارس، وزارت امنیت داخلی آمریکا از فیس بوک، یوتیوب، مایکروسافت و توئیتر خواسته بود تا تلاش‌های خود را برای مقابله با انتشار محتوای تروریستی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود دوچندان کنند. این اقدام به دنبال تیراندازی مرگبار بر علیه مسلمانان نیوزلند رخ داد.
در اواخر ماه مارس هم تعدادی از سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه کنگره آمریکا خواستار افشای بودجه شرکت‌های فناوری مذکور برای مقابله با تروریسم شده بودند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: یوتیوب شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی خوب و با فشار بالا برای ما بود. منطقی بازی می‌کردیم اما یک گل بسیار بد دریافت کردیم. البته حریف یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند.

او اضافه کرد: به خاطر فوق العاده متراکم بازی کردن صنعت نفت تلاش کردیم از کناره‌ها کار کنیم اما در موقعیت‌سازی آنطور که باید می‌بودیم، نبودیم. نفت بیش از حد فضاها را از ما گرفته بود. در ضد حملات هم تلاش کردیم موقعیتی به حریف ندهیم.

نویدکیا در ادامه گفت: در مجموع برای ما بازی خوبی بود باید حساب شده به این بازی نگاه کنیم و فکر کنیم در کجاها چه مشکلاتی داشتیم. البته کمبود بازیکنان هم دست ما را کمی بسته بود.  در مجموع به نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند