Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:26:33 GMT

کمپانی: از پشت سرم می‌گفتند شوت نزن

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۷۶۹

کمپانی: از پشت سرم می‌گفتند شوت نزن

وینسنت کمپانی که دیروز اولین گل فصل او، تیمش منچسترسیتی را به یک قدمی قهرمانی رسانده می‌گوید قبل از اینکه شوت بزند صدای چند نفر از هم‌تیمی‌هایش را شنیده که از او خواسته‌اند شوت نزند.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب منچسترسیتی یک هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر در حالی در خانه خود به مصاف لسترسیتی رفت که برای بازگشت به صدر جدول و برداشتن قدمی بزرگ به سوی قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما بازی تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل ادامه داشت، زمانی که وینسنت کمپانی، کاپیتان و مدافع سیتی که در این فصل حتی یک گل برای تیمش به ثمر نرسیده بود احساس کرد لحظه‌ای فرا رسیده که در نقش ناجی تیمش ظاهر شده و از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته حداکثر استفاده را ببرد.

 

 

کمپانی در این لحظه با شوتی سرکش که مثل موشک به سمت دروازه کسپر اشمایکل شلیک شد، از بیرون محوطه جریمه گوشه بالایی دورازه لستر را هدف گرفت تا کاری از دست اشمایل بر نیاید و سیتی با همین گل سه امتیاز حیاتی این بازی را به حساب خود واریز کند.

 

اما کمپانی بعد از بازی گفت که زمانی که تصمیم به شوت زدن گرفته صدای هم‌تیمی‌هایش را می‌شنیده که از او می‌خواسته‌اند از آن فاصله شوت نزند و توپ را پاس بدهد.

 

 

کمپانی در این باره گفت:" من امسال گل نزده بودم ولی همیشه حس می‌کردم بالاخره لحظات بزرگی از راه می‌رسد که نوبت من است تا کاری بکنم و به تیمم کمک کنم. امروز هم وقتی تصمیم گرفتم شوت بزنم صدای خیلی‌ها را می‌شنیدم که می‌گفتند شوت نزن، شوت نزن. این در ذهنم نبود، واقعاً صدایشان را می‌شنیدم".

 

کاپیتان منچسترسیتی در ادامه گفت:" از شنیدن این صداها ناراحت شدم و به خودم گفتم صبر کن ببینم، من این همه زحمت نکشیده‌ام و تلاش نکرده‌ام که حالا بازیکنهای جوان به من بگویند شوت بزنم یا نزنم. این بود که تصمیم را گرفتم و توپ را شوت کردم. فقط می‌خواهم این را هم اضافه کنم که من در تمرین‌ها گلهایی مشابه گل امشب زده بودم".

 

منچستر سیتی وینسنت کمپانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی وینسنت کمپانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، تفاوت این برد با پیروزی‌های قبلی غیبت ژابی آلونسو ۴۲ ساله سرمربی بایر لورکوزن در کنار زمین بود. او به دلیل محرومیت با کارت زرد در بازی مقابل اشتوتگارت این مسابقه را از روی سکوها دید. او تیمش را از فاصله‌ای دورتر رهبری کرد، در حالی که سایمون لکمن آنالیزور لورکوزن از طریق ایرپاد در فاصله نزدیک به آلونسو، صحبت‌های او را به مارسل دائوم دستیارش انتقال می‌داد.

لورکوزن برتری خود را در دقیقه ۴۴ و با ۲-۱ کردن نتیجه آغاز کرد؛ گلی که پاتریک شیک کمی قبل‌تر از پایان نیمه نخست وارد دروازه حریف کرد و رختکن فرانکفورت پیش از سوت پایان نیمه به‌هم ریخت. نکته جالب این بود که آلونسو در آن لحظه سر جایش نبود!

او بعد از بازی گفت: بله، درست است اما من گل را در رختکن دیدم.

گل اول بازی توسط گرانیت ژاکا (۱۲) به ثمر رسید و اکیتیکه (۳۲) بازی را به مساوی کشاند اما پس از گلی که پاتریک شیک در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند، پالاسیوس (۵۸)، فریمپونگ (۷۷) و بونیفیس (۸۹) به شمار گل‌های لورکوزن اضافه کردند. جالب اینکه هلوژک بازیکن لورکوزن با ۳ پاس گل ستاره اصلی این مسابقه بود. گرانیت ژاکا هافبک بایر لورکوزن در پایان مسابقه گفت: با نبودن ژابی در کنار خط می‌دانستیم هر کداممان باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیریم و البته ما یک مربی (مارسل دائوم) خیلی خوب هم داریم. 

فصل گذشته لورکوزن در فرانکفورت ۵ بر یک شکست خورده بود و این دومین بازی لورکوزن با فرانکفورت زیر نظر سرمربی اسپانیایی بود؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد زمانه تا چقدر بی‌رحمانه تغییر کرده است.

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ ولورهمپتون؛ پیروزی مهم با پوکر بچه غول
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون ۱