Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی سابق چلسی می‌گوید که احتمال ادامه دادن به دوران مربیگری‌اش در ایتالیا بیش از احتمال رفتن او به تیمی در خارج از کشورش است. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته احتمال برعهده گرفتن یک تیم ایتالیایی برای فصل آینده را قوت بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر، رم، میلان و حتی یوونتوس همگی تیم‌هایی بوده‌اند که از آنها به عنوان مشتریان کونته نام برده شده و در همین حال گفته می‌شود که پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم نسبت به استخدام این مرد 49 ساله ایتالیایی تمایل دارند.

کونته در پاسخ به این سؤال که آیا او فصل آینده سرمربی یکی از این 6 تیم خواهد بود، گفت: خیر. من نمی‌توانم در مورد هیچیک از این تیم‌ها بله بگویم چون واقعاً هیچ چیزی در میان نیست. من به شخصه هنوز با هیچ تیمی در سری A مذاکره نکرده‌ام چون هنوز کمی زود است.

فوتبال جهان| اکیپ: مورینیو سرمربی رم می‌شود و کونته به اینتر می‌رود

سرمربی سابق چلسی که فصل اخیر را بدون تیم سپری کرد، افزود: به احتمال 60 درصد من در ایتالیا خواهم ماند. 30 درصد احتمال دارد که به خارج از کشور بروم و 10 درصد هم ممکن است که باز هم منتظر بمانم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایتالیا آنتونیو کونته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا آنتونیو کونته فوتبال ایتالیا آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون