Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@12:58:33 GMT

توافق‌400 میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۴۸۰۳

طبق آخرین خبرهای رسیده از فدراسیون، کرانچار حاضر شده در صورت دریافت 2 ماه از حقوق ماهیانه خود قراردادش را با فدراسیون فسخ کند؛ یعنی رقمی حدود 26 هزار دلار یا به عبارتی‌400 میلیون تومان. اما مشکل فدراسیون فقط کرانچار نیست و بحث دستیارهای او هم مطرح است.

فرشاد ماجدی به استقلال رفته و فعالیت خود را کنار مجیدی آغاز کرده، اما آینده‌ سهراب بختیاری‌زاده و رضا شاهرودی در ‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ بازیکنان سابق تیم ملی که با منطقی عجیب به کادر فنی تیم امید اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقی به‌خاطر حمایت هواداران استقلال و پرسپولیس، چرا که زمانی این 2 مربی در تیم‌های سرخابی حضور داشتند. فروردین‌ماه اما نه حمایتی از تیم امید صورت گرفت و نه شاهرودی و بختیاری‌زاده توانستند پای هواداران استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه باز کنند.

سرمربی جدید تیم امید هر‌کسی که باشد با کادر فنی کامل می‌آید و همین مسئله باعث شده بختیاری‌زاده و شاهرودی از آینده‌ خود بی‌خبر باشند؛ مربیانی که حقوقی در حدود 8 تا 9 میلیون در ماه دریافت می‌کردند تا کنار کرانچار باشند و تیم امید را محبوب کنند! برای فدراسیون فوتبال تسویه با این مربیان که هر یک قراردادهایی به مدت 27 ماه و تا پایان المپیک دارند، کار سختی است.

شاید وجود همین دستیارها و احتمال ادامه همکاری‌شان، یکی از دلایل عدم توافق فدراسیون فوتبال با سرمربی جدید باشد؛ سرمربی جدیدی که کادر‌‌فنی خود را دارد و شاید علاقه‌ای به استفاده از بختیاری‌زاده و شاهرودی نداشته باشد. از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه نخست جانشینی کرانچار نام می‌برند. فدراسیون فوتبال مذاکره با یحیی را از هفته‌ها قبل آغاز کرده اما هنوز به نتیجه نرسیده.

گل‌محمدی منتظر دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد با پدیده و مذاکره با مدیران این باشگاه است. دستمزد گل‌محمدی در رده باشگاهی بیش از یک میلیارد تومان است. همین موضوع شاید حضور یحیی گل‌محمدی در تیم امید را منتفی کند، بخصوص که فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی مواجه است و تصمیم گرفته با نیمی از مبلغ قرارداد کرانچار، سرمربی ایرانی‌اش را انتخاب کند و به المپیک 2020 هم برسد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق دلار استقلال تیم ملی استقلال و پرسپولیس تیم ملی رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نه گفته و قرار نیست جانشین توماس توخل شود: این بهترین امروز خبر برای طرفداران بایرن مونیخ است!

بایرن مونیخ پس از آنکه مشخص شد قرار نیست توخل فصل آینده در باشگاه بماند و باید به دنبال مذاکره با گزینه‌های مختلف باشد، سراغ مربیان مطرح اروپایی رفت.

ژابی آلونسو، هانسی فلیک و حتی یولیان ناگلزمان گزینه‌های مطرحی بودند که بایرن با آن‌ها وارد مذاکره شد اما هر کدام به روشی این پیشنهاد را رد کردند. در نهایت رالف رانگنیک از هفته گذشته به جدی‌ترین گزینه بایرن تبدیل شد.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این باشگاه عملکرد قابل توجهی نداشت و اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش در انتظار مسابقات یورو 2024 است، به گزینه مورد علاقه باشگاه آلمانی تبدیل شد.

درحالیکه گمانه‌زنی‌ها در مورد توافق بین طرفین زیاد بود، پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن و رئال مادرید، بیلد تایید کرد که رانگنیک پیشنهاد همکاری را پذیرفته و قرار است طرفین روز گذشته یعنی چهارشنبه درمورد جزئیات با هم  گفتگو کنند.

اینطور به نظر می‌رسد که دو طرف روی جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده‌اند. در همین رابطه کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دقایق قبل در اکس(توییتر سابق) نوشت:"رالف رانگنیک به بایرن نه گفت و جانشین توماس توخل نمی‌شود! اتریش با مربی‌اش توافق می‌کند تا بماند."

به این ترتیب در حال حاضر پرونده مربیگری رانگنیک در بایرن بسته شده و شاید در روزهای آینده یا همین امروز نام گزینه جدید جانشینی توخل از رسانه‌های آلمانی گوش برسد.

دیگر خبرها

  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است