Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی انتظامی خوزستان با آغاز ماه مبارک رمضان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شهروندان بایدحرمت روزه داران را حفظ کرده و به هر دلیلی که نتوانند روزه بگیرند نباید در ملا عام اقدام به روزه خواری کنند در غیر اینصورت نیروی انتظامی با مصادیق آن برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران افراد از هرگونه تظاهر به روزه خواری بخصوص در ملاء عام، بدپوششی و کشف حجاب در واحد‌های صنفی و اماکن عمومی، تفرجگاه ها، مجتمع‌های تجاری، پاساژها، معابر عمومی خودداری کنند.

به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها، راه آهن، بیمارستان‌ها می‌توانند با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت و حفظ شئونات اسلامی ضمن استتار مکان، به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت نموده و از عرضه غذای سرد در معابر عمومی و مقابل واحد‌های صنفی خودداری شود.

بر اساس این اطلاعیه سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد می‌شود.

فرماندهی انتظامی خوزستان همچنین از شهروندان به خصوص رانندگان خواست تا از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات در داخل خودرو و همچنین ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند چرا که مسئولیت عدم رعایت موارد ذکر شده به صورت مستقیم متوجه مسئولان و متولیان اماکن یاد شده است.

فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی از قبیل کشف حجاب، مبادرت به بدپوششی، اختلاط غیرشرعی زن و مرد در کلیه واحد‌های صنفی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی به ماموران انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

برخورد با روزه خواران در ملاعام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • فرماندهی واحد، نیاز تحقق توسعه دریامحور است
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟