Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم منتخب سبك شيتوريو شوكوكاي يونيون با كسب ٦ مدال طلا، ٢ نقره و ٦ برنز نايب قهرماني مسابقات بين المللي آذربايجان شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت فدراسيون كاراته، اين مسابقات طي روزهاي شنبه و يكشنبه، ١٤و١٥ ارديبهشت با حضور ١٢ كشور در شهر نخجوان برگزار شد و تيم منتخب سبك ايران با كسب ٦ مدال طلا، ٢ نقره و ٦ برنز پس از تيم ميزبان نايب قهرمان شد و تيم تركيه در مكان سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامي مدال آوران بدين شرح است:
وزن 50-كيلوگرم: نيما احمد پور /طلا
وزن 67-كيلوگرم اميد: رضا ابراهيمي/ طلا
وزن 68+كيلوگرم: سمانه موسوي/ طلا
كاتاي بالاي 40 سال: جعفر آزادگويان/ طلا
كاتا : سعيد فلاح/ طلا
كاتا: نيوشا مهريزي/ طلا
وزن 60-كيلوگرم: رضا اسماعيلي/ نقره
وزن 67-كيلوگرم: پوريا گلشن/ نقره
وزن 40-كيلوگرم: مهدي فيروزي/ برنز
وزن 45-كيلوگرم: محمد مهدي فيروزي/ برنز
وزن 85+ كيلوگرم: محمدحسن سروري/ برنز
كاتا نوجوانان: محمدمهدي فرهمند/ برنز
كاتاجوانان: سيد سروش مير رفيعي/ برنز
كاتا: محمد ناصر نقره اي/ برنز
علي انوري به عنوان سرمربي ، محمد متقيان نژاد به عنوان سرپرست، محمود خواجه علي و بهاره كريم نژاد به عنوان داور در كنار تيم اعزامي حضور داشتند.
جعفر آزادگويان با اجراي كاتا در رده پيشكسوتان بعنوان فني ترين و نيوشا مهريزي بعنوان با اخلاق ترين كاراته كا معرفي شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سبك شيتوريو شوكوكاي يونيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با انجام ۷ دیدار پیگیری شد که دو تیم بالای جدولی استقلال تهران و پرسپولیس موفق شدند به ترتیب ذوب آهن و نساجی را با نتایج مشابه دو بر یک شکست دهند تا به کورس خود برای تصاحب جام قهرمانی ادامه دهند.

در جدول و تا پایان هفته بیست و ششم، استقلال ۵۷ و پرسپولیس ۵۶ امتیازی هستند و به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند. تنها ۴ هفته تا پایان فصل بیست و سوم زمان باقی است و هر تیم حداکثر ۱۲ امتیاز می‌تواند به اندوخته خود در جدول اضافه کند. با فرض بر اینکه تراکتور هر ۴ دیدار باقی مانده خود را پیروز شود، سرخ‌های تبریزی که اکنون ۴۴ امتیازی هستند، جمع امتیازاتشان به عدد ۵۶ خواهد رسید که باز هم یک امتیاز از استقلال کمتر دارند و به این ترتیب هیچ شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارند.

همچنین رسیدن به جایگاه دوم جدول هم برای تراکتور خیلی سخت است و پرسپولیس و سپاهان باید در دیدارهای باقی مانده خود شکست بخورند تا تراکتور بتواند با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم بایستد.

تراکتور در جام حذفی حضور دارد و هواداران این تیم امیدوارند تا قهرمانی جام حذفی از آن تراکتور شود تا سرخ‌ها در فصل آینده رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشند.

کد خبر 6098963

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای