Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با اعلام رشته‌محل‌های جدید، اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98/02/08 در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و انتشار دفترچه راهنمای آزمون مذکور در تاریخ 98/02/10، ضمن اعلام اصلاحات و رشته‌محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر (به شرح ذیل)، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (98/02/16) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ 98/02/21 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

لازم به توضیح است که تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کد رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد. لذا متقاضیان رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در مهلت تعیین شده تا تاریخ 98/02/21 فقط نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کرده و در تاریخی که از طریق پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد، انتخاب رشته کنند.

داوطلبانی که مایل به دریافت فایل اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 در فرمت PDF هستند، اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/

168 / 167 سازمان سنجش رشته محل های جدید دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی کاردانی به کارشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش رشته محل های جدید دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی کاردانی به کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این آزمون در ۳ سطح حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرفته شدگان، مدرک معادل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای معادل اخذ خواهند کرد.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نتیجه این آزمون در کمتر از یک ماه آینده اعلام می‌شود و مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن