Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:23:46 GMT

کشف اشیا عتیقه 3 هزار ساله در بهشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۴۷۵

کشف اشیا عتیقه 3 هزار ساله در بهشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف 4 عدد ظروف مفرغی سه هزار ساله در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی  با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق عتیقه و آثار تاریخی در روستای امیرآباد بهشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای ماموریت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل اختفاء متهم یک عدد کاسه مفرغی، 2 عدد تنگ مفرغی و یک عدد خنجر با اصالت تاریخی و فرهنگی متعلق به هزاره اول قبل از میلاد &حدود 3 هزار سال پیش& کشف شد.

وی در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و ارزش ریالی آثار تاریخی مکشوفه از سوی کارشناسان اداره میراث فرهنگی در دست بررسی است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آثار تاریخی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر فرمانده انتظامی استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229502 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد