Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@06:40:44 GMT

مشخص شدن نتايج مرحله مقدماتي رشته ريکرو

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۵۰۴

مشخص شدن نتايج مرحله مقدماتي رشته ريکرو

خبرگزاري آريا- نتايج مرحله مقدماتي رشته ريکرو مسابقات کاپ جهاني شانگهاي مشخص شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با کمان، مرحله مقدماتي مسابقات ريکرو کاپ جهاني شانگهاي در چين برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف حريفان خود رفتند.
نتايج نمايندگان کشورمان به شرح زير است:
در ريکرو انفرادي مردان، محمدصادق کبوداني با امتياز 642 شصت و چهارم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي در مرحله حذفي در نخستين ديدار حريفي از تايلند را پيش رو دارد.
صادق اشرفي با امتياز 632 و قرار گرفتن در رده 81 مرحله مقدماتي بايد در نخستين مسابقه خود در مرحله حذفي مقابل کمانداري از روسيه قرار بگيرد.
رضا شباني با امتياز 619 هشتاد و نهم شد. وي در مرحله حذفي به مصاف حريفي از هند به ميدان مي‌رود.
امين پيرعلي با امتياز 609 و با قرار گرفتن در رده نود و يکم، در مرحله يک چهل و هشتم کمانداري از چين‌تايپه را پيش رو دارد.
در ريکرو انفرادي زنان در مرحله مقدماتي، نيلوفر عليپور با امتياز 626 سي و دوم شد. وي در مرحله نخست حذفي استراحت دارد. عليپور در مرحله دوم مقابل نماينده هند به ميدان مي‌رود.
شيوا شجاع‌مهر با امتياز 616 و قرار گرفتن در رده چهل و هفتم، در مرحله حذفي کمانداري از فنلاند را پيش رو دارد.
زهرا نعمتي با امتياز 614 در مرحله مقدماتي پنجاهم شد. وي در مرحله نخست بايد مقابل نماينده ژاپن قرار بگيرد.
پارميدا قاسمي با امتياز 602 و قرار گرفتن در رده شصت و دوم، در مرحله حذفي مقابل نماينده بنگلادش قرار مي‌گيرد.
در ريکرو تيمي مردان، تيم کشورمان با امتياز 1893 در رده 22 قرار گرفت. تيم ملي کشورمان در دور نخست مرحله حذفي مقابل هند به ميدان خواهد رفت.
در ريکرو تيمي بانوان تيم کشورمان با امتياز 1856 در رده سيزدهم ايستاد. ايران در مرحله حذفي دور نخست استراحت دارد و در مرحله يک هشتم بايد مقابل انگليس قرار بگيرد.
در ميکس تيم ريکرو هم تيم ايران با امتياز 1263 در رده نوزدهم قرار گرفت. ايران در مرحله حذفي بايد به مصاف مغولستان برود.
مسابقات مرحله حذفي از فردا آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نتايج مرحله مقدماتي رشته ريکرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد

  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. «نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به‌صورت کارنامه نیمه مردادماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.»

به گزارش مهر، وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

 

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای