Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسدالهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هشترود در بازدید از اتوبان پیامبر اعظم (ص) حد فاصل روستای صید بیگ از توابع هشترود تا گردنه نصیر آباد گفت: نزدیک به ۶۰ کیلومتر اتوبان در محدوده هشترود واقع شده است، اما آسفالتی که توسط پیمانکار به این جاده ترانزیتی ریخته شده به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و در آسفالت کاری چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ کار کرد خیانت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خیانت به بیت المال از طرف پیمانکار آسفالت مشهود است، اما خیانت بزرگ‌تر را آن کسی انجام داده که در اجرای آسفالت این بزرگ راه نظارت دقیقی نداشته و باعث به وجود آمدن تصادفات متعدد که فوتی و جرحی را در پی داشته، شده است از این رو شخص دادستان به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود کرده و برای متخلفین پرونده تشکیل داده است.

وی اظهار کرد: نظارت بر اتوبان ضعیف است و مسئولان مربوطه جوابگو نیستند، اما با حضور در دادستانی هشترود باید جوابگو باشند و علت کم کاری‌های خود را در محضر قانون جواب بدهند.

اسدالهی از وضعیت بد جاده هشترود به مراغه نیز انتقاد کرد و گفت: اگر در سال جاری وضعیت این جاده از لحاظ روکش آسفالت مناسب سازی نشود مسئولان مربوطه را به دادستانی فرا خواهم خواند تا درباره کم کاری هایشان توضیح دهند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود نیز در این بازدید اظهارکرد: آسفالت نا مناسب اتوبان پیامبر اعظم (ص) باعث ایجاد تصادفات مختلف شده و بیشتر وقت پلیس را به خود اختصاص داده و باعث داغدار شدن خیلی از خانواده‌ها شده است که باید مقصرین مورد پیگرد قضایی قرار گیرند.

سرهنگ عباس گل تپه افزود: آرزوی پلیس کاهش تصادفات و تخلفات است، اما متاسفانه به علت کم کاری بعضی از ادارات در نظارت بر کار‌های مربوطه، تخلفات بیشتر شده، اما سبز جامگان پلیس که همیشه یار و یاور مردم هستند از این کوتاهی‌ها نخواهد گذشت.

وی ادامه داد: وجود دست انداز‌های مختلف در اتوبان و نامناسب بودن آسفالت و تبدیل شدن به گل و لای در ایام بارندگی، کار رانندگی را برای رانندگان سخت کرده و باعث تصادف می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در بازدید از جاده هشترود به مراغه گفت: درست است که چاله‌های موجود در مسیر مراغه با آسفالت سرد و گرم لکه گیری می‌شود، اما با توجه به اینکه آسفالت این جاده کیفیت خود را از دست داده و نیاز به رو کش کلی آسفالت دارد.

بابک فرمانی اضافه کرد: کم عرض بودن و فرسوده بودن جاده مشکلاتی را برای رانندگان در این مسیر به وجود آورده که باعث بروز حادثه‌های مختلف شده و این جاده را به قتلگاه تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه متوسط عبور وسیله نقلیه در این جاده حدود ۲۰ هزار دستگاه است گفت: رفع نقاط پر تصادف در دستور کار اداره راه قرار گرفته و اجرای این طرح به همراه روکش کلی آسفالت به صورت امانی و پیمانی خواهد بود.

وی از اصلاح سه راهی قویونقشلاقی و استاندارد سازی در جهت کم کردن تصادفات خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ش

انتقاد از وضعیت بد جاده هشترود به مراغه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد