Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:50:45 GMT

برگزاری دومین جشنواره داستانک کردی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۵۶۹۱

برگزاری دومین جشنواره داستانک کردی در مهاباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قادر مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: جشنواره  داستانک کردی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یکی از پایگاه‌های خبری مهاباد برگزار می‌شود و داستان نویسان می‌توانند آثار خود را به یکی از لهجه‌های زبان کردی در موضوع آزاد که تاکنون به چاپ نرسیده باشد به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: علاقمندان تا ۱۵ خرداد فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به نشانی festival.haje@gmail.com ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ تماس بگیرند.

مرادی، با اشاره به اینکه زمان اعلام نتایج جشنواره ۳۱ خرداد خواهد بود، تصریح کرد: به نفرات اول تا چهارم این جشنواره جوایز، تندیس و تقدیرنامه و به نفر پنجم نیز جایزه و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

در نخستین دوره این جشنواره که اردیبهشت پارسال برگزار شد، ۹۸ داستانک از ۵۳ نویسنده به دبیرخانه ارسال شده بود که ۶۴ اثر از ۳۴ نویسنده برای بخش داوری انتخاب و از میان آن‌ها پنج اثر از پنج نویسنده به عنوان داستانک‌های برتر برگزیده و برای چاپ انتخاب شد.

انتهای پیام/ج

دومین جشنواره داستانک کردی در مهابادبرگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی

با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و جمعی از دانشگاهیان سراسر کشور در تالار فجر دانشگاه شیراز ترتیب یافت، از سه کتاب «سرو سیمین: منتخب اشعار دومین جشنواره سراسری شهید آوینی»؛ «سرو زرین: آثار منتخب رشته‌های هنری دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» و «سرو سرخ: منتخب داستان‌های کوتاه دومین جشنواره سراسری شهید آوینی» رونمایی شد.

دکتر حامد تقوایی، دبیرکل دومین جشنواره شهید آوینی درخصوص انتشار این سه اثر توضیح داد: کتاب‌های سرو سیمین، سرو زرین و سرو سرخ، به‌همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با همکاری اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان آماده شده و دربردارنده‌ی آثار برگزیده و منتخب آثار دومین جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی در زمینه‌های شعر، داستان و هنر‌های تجسمی اعم از نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، طراحی پوستر و تصویرسازی است. همچنین معرفی دبیران و داوران بخش‌های مختلف جشنواره در کتاب آورده شده است.

گفتنی است، فاطمه فرهادی، مدیر هنری این مجموعه، فرج‌الله زارعیان جهرمی، ویراستار، محسن گل‌آرایش، طراح جلد و آزاده حق‌شناس گرافیست و صفحه‌آرای این سه‌جلد بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه