Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هاشمی‌اصل (تهیه‌کننده جشن رمضان) که هر ساله در ماه رمضان هرشب از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود، درباره سری تازه این برنامه به خبرنگار ایلنا گفت: جشن رمضان امسال در قالب متفاوتی ارائه شده و شامل سه قسمت شهر ماه، چشم ماه و لبخند ماه است. بر همین اساس آیتم شهر ماه در خیابان بوده و در آن غذاهای ایرانی و هنرهای ایرانی و قرآنی، گذر سوغات و گذر دستاوردهای کارآفرینی مددجویان کمیته امداد به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بخش دیگر این برنامه با نام چشم ماه شناخته شده که استودیو آن در کنار آب‌نما بوده و قرار است در آن اتفاق‌های جذابی را شاهد باشیم. علاوه بر این بخش لبخند ماه بخش دیگر این برنامه بوده که شامل اتفاقات متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است. جواد رضویان و شهره سلطانی مجریان این بخش هستند که قرار است هر روز با حضور ۳۰۰ نفر از علاقمندان که در استودیو حضور پیدا کرده‌اند، به اجرای برنامه بپردازند.

هاشمی‌اصل در ادامه بیان کرد: به نوعی قالب بخش لبخند ماه ۱۰۰ درصد طنز و نمایشی بوده و قرار است علاقمندان در آنجا داستان‌های یک زوج را ببینند که هر بار یک سری میهمان برای آنها می‌آید و ماجرای متفاوتی را عنوان می‌کنند. به طور کل امسال محور اصلی ما اجرای نمایش‌های طنز است که به صورت زنده برای مخاطبان انجام می‌شود.

این تهیه‌کننده همچنین درباره علت انتخاب جواد رضویان و شهره سلطانی برای اجرای این برنامه توضیح داد: ابتدا باید بگویم که به شخصه سعی می‌کنم کار روتین انجام ندهم و این برنامه را نیز به دعوت دوستان شبکه ۵ قبول کردم. به هر حال برای اینکه برنامه خوبی را آماده کنیم، تیم خیلی قدر قوی را دور هم جمع کردیم. به عنوان مثال مشاور هنری ما آقای صیفی آزاد بوده و مشاور محتوایی‌امان محمد نصرآبادیان است. همچنین مهدی رستمی سردبیر این برنامه بوده و گروه نویسنده خیلی خوبی داریم. در نهایت با مشورتی که با هم انجام دادیم، از یکی دو ماه قبل بر اساس طرح خود از آدم‌های مختلفی دعوت کردیم که جمع‌بندی ما به آقای جواد رضویان و خانم شهره سلطانی رسید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوغات کمیته امداد ماه رمضان شهره سلطانی جواد رضویان جشن رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها

ایتنا - انجمن "Noib" اتریش که ( انجمن حفاظت از حریم خصوصی)، روز دوشنبه اعلام کرد که در اتریش علیه برنامه معروف هوش مصنوعی "ChatGPT" شکایت کرده است.
 انجمن Noib، که نام آن از حروف اول کلمات "None of Your Business" به معنای "به شما ربطی ندارد" در انگلیسی تشکیل شده است، تأیید کرد که این ابزار "پاسخ‌ها را می‌سازد".

به عنوان مثال، یک سوال در  ChatGPT در مورد تاریخ تولد موسس انجمن، مکس شرم، پرسیده شد و برنامه به جای بیان اینکه  پاسخ این سوال را نمی‌داند، "اطلاعات گمراه کننده" را نمایش داد.

به گزارش ایتنا، در این بیانیه به نقل از وکیل مارتیه دو گراف آمده است: «اگر برنامه‌ای نتواند نتایج درست و شفافی را نمایش دهد، نمی‌توان از آن برای تولید داده‌های مربوط به افراد استفاده کرد» و افزود: «تکنولوژی باید با قانون مطابقت داشته باشد، نه برعکس.»

"Noib" در بیانیه خود که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، تأیید کرد که عملکرد برنامه "غیرقابل قبول" است و یادآوری می کند که قانون حفاظت از داده‌های اروپا (GDPR) به «دقت» در ابزارهای تکنولوژیکی نیاز دارد.

 
از آنجایی که OpenAI "درخواست شاکی برای اصلاح یا پاک کردن خطا را رد کرد و تاکید کرد که این کار غیرممکن است"، مشخص شد که فراموش کردن آنچه که هوش مصنوعی آموخته است، یک معضل اساسی است.

این شرکت به درخواست Noib برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن و منابع اطلاعاتی پاسخ نداد. این نیز نقض قانون است.

در این شکایت، Noib از سازمان حفاظت از داده‌های اتریش خواست تا تحقیقاتی را آغاز کند و برای OpenAI جریمه کند.

دیگر خبرها

  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند