Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:55:33 GMT

تامین هزینه اعزام ناوهای آمریکایی با بن‌سلمان است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۰۲۵

تامین هزینه اعزام ناوهای آمریکایی با بن‌سلمان است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد پرداخت هزینه اعزام ناو هواپیمابر آمریکایی به خاورمیانه بر عهده بن‌سلمان خواهد بود و صرفا اقدامی نمادین از سوی کاخ سفید است.

به گزارش ایمنا، به نقل از خانه ملت محمدجواد جمالی‌نوبندگانی با اشاره به اهداف پشت پرده اعزام ناو هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن آمریکایی به خاورمیانه، گفت: آمریکایی ها هم اکنون درصدد اجرای سیاست فشار همه جانبه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود که تحریم های نفتی، هسته ای، پتروشیمی، دارویی، موشکی و غیره را در دستور کار دارند.

وی با اشاره به اینکه اعزام ناوجنگی به منطقه با هدف ایجاد هراس برای ایران صرفا جنگ روانی است، ادامه داد: در واقع دولتمردان کاخ سفید می خواهند با بهره گیری از ابزار نظامی و طرح مسئله روی میز بودن تمام گزینه ها به مسئولان کشورمان فشار وارد کنند، شاید بتوانند زمینه مذاکرات را فراهم کنند اما هیچگاه این مهم رخ نخواهد داد.

اعزام ناو هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن به خاورمیانه صرفا اقدامی نمادین است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه اعزام ناو هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن به خاورمیانه صرفا اقدامی نمادین است، تصریح کرد: در این بین باید یادآور شد آمریکایی ها با این اقدام می خواهند به هم پیمانان افراطی خود در منطقه مانند بن سلمان و همچنین بن زائد روحیه دهند.

جمالی‌نوبندگانی افزود: البته نباید فراموش کرد که بن سلمان باید تمام هزینه های اعزام این ناوها را بدهد زیرا ترامپ فردی نیست که بخواهد از جیبش هزینه کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور شد در دوران دفاع مقدس حدود ۱۲۰ ناو و ناوچه در منطقه حضور داشتند اما یک موشک کرم ابریشم از سوی کشورمان کشتی آمریکایی ها را در بندر کویت مورد هدف قرار داد و تمام معادلات را برهم ریخت؛ لذا جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا حتما باید از این اتفاق درس گرفته باشد.

به گزارش ایمنا، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است که آمریکا در واکنش به آن‌چه "برخی نشانه‌ها و هشدارهای مشکل‌ساز و جنگ‌افروزانه" از سوی ایران خوانده، ناو هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن به خاورمیانه می‌فرستد.

به گفته جان بولتون، اعزام ناوهای هواپیمابر و هواپیماهای بمب‌افکن با هدف "ارسال پیامی واضح و بی‌تردید به حکومت ایران مبنی بر این که هر گونه حمله به منافع آمریکا یا متحدانمان با شدت عملی بی امان مواجه خواهد شد" به کار گرفته شده‌اند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جان بولتون مجلس شورای اسلامی ناوشکن هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی از زحمات تیم سلمان

 این مستند به چگونگی مراحل پیش تولید مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، بزرگترین پروژه تاریخ سینمایی پرداخته بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • ببینید | فوری؛ اولین تصاویر از لحظه حمله گذرگاه رفح در مرز مصر توسط هواپیماهای اسرائیلی
  • جزئیات اصلی توافق آتش‌بس
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟
  • قابی از زحمات تیم سلمان
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت