Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:49:34 GMT

تولید انواع خوراک آبزیان در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۰۸۶

تولید انواع خوراک آبزیان در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی اله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران گفت: دو واحد صنعتی تخصصی شیلاتی دراستان پارسال بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ تن انواع خوراک آبزیان پرورشی و دریایی را تولید و روانه بازار مصرف نمودند.
وی افزود: این دو واحد صنعتی کارخانه خوراک دام و آبزیان مازندران در ساری و نیز کارخانه بهدانه شمال درشهرک صنعتی میرود بابلسر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل شیلات مازندران افزود: ۱۰ درصد از تولید خوراک آبزیان استان به کشور‌های عراق، ازبکستان و تاجیکستان صادر شد که بیش از ۵۷۰ هزار دلار ارز آوری به همراه داشته است.
وی گفت: توسعه پایدار آبزی پروری، صید مسولانه آبزیان در دریا، بازسازی ذخایرآبزیان دریا، حفاظت از ذخایر آبزیان، توسعه صنایع تبدیلی و رونق بازار آبزیان و صادرات پنج ماموریت اصلی شیلات مازندران است.

وی افزود: مهمترین برنامه شیلات مازندران توجه ویژه به نیروی انسانی و بهره گیری ازتوانمندی‌های آنان، بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای توسعه آبزی پروری بویژه آبزی پروری دریایی وپرورش ماهیان خاویاری در اراضی ساحلی، تقویت و پیوند زنجیره تولید به زنجیره بازار با هدف افزایش ارزش افزوده، تولید محصولات شیلاتی صادرات محور و ایجاد جهش صادراتی است.
انتهای پیام/س     صادرات ۱۰ درصد از تولید خوراک آبزیان مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ساندرو در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۸ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین ساندرو مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ساندرو در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان