Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:04:29 GMT

مأموران وادا از احسان حدادی تست دوپینگ گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۲۶۹

مأموران وادا از احسان حدادی تست دوپینگ گرفتند

مأموران وادا امروز به سراغ احسان حدادی رفتند و از او تست دوپینگ گرفتند.

به گزارش ایسنا، مأموران ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ که در ایران به سر می‌برند، به سراغ احسان حدادی رفتند و از او تست دوپینگ گرفتند.

احسان حدادی به دلیل پرتاب‌های خوبی که در آغاز فصل سال ۲۰۱۹ داشت مورد توجه مأموران وادا قرار گرفته است و در این اواخر توسط مأموران وادا در مکان‌های مختلف چندین بار تست دوپینگ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اوایل اردیبهشت قبل از مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در دوحه دو بار تست دوپینگ داده بود. هم‌چنین چند روز قبل‌تر از قهرمانی آسیا، مأموران ضد دوپینگ آلمان نیز از او در آمریکا تست گرفته بودند.

مأموران وادا در این هفته به سراغ وزنه برداران و دوچرخه سواران نیز برای تست دوپینگ رفته بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احسان حدادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ استقلالی‌ها باید تا دهم اردیبهشت پول پیش اجاره منزلی که برای بازیکن ازبکستانی خودشان تهیه کرده بودند را تکمیل می‌کردند به همین خاطر بلافاصله پس از اینکه هلدینگ مالک جدید باشگاه پولی را در اختیار استقلال گذاشت یکی از مواردی که در اولویت قرار گرفت، تکمیل روند پرداختی به صاحبخانه ماشاریپوف بود چون باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواست این قضیه به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شود.

در سالیان گذشته و هنگامی که مدیران دیگری در راس مدیریت باشگاه استقلال بودند، چند بار عدم پرداخت به موقع مطالبات صاحبخانه‌ها موجب جنجال رسانه‌ای برای استقلال شد و یک بار هم در داستان منزل شیخ دیاباته اتفاقاتی افتاد که یادآوری آن هنوز باعث ناراحتی این بازیکن می‌شود.

کد خبر 849134 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تمایز «بوم» با دیگر برنامه‌های مشابه چیست؟/ قابی در شأن هنرمندان
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود