Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضاییه امروز صبح در دومین نشست خبری خود آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، و اقدامات قضایی در خصوص سهمیه بندی بنزین را تشریح کرد.

غلامحسین اسماعیلی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: اتفاق جدیدی رخ نداده، مدام ایشان ادعاهایی را در مورد اموال در داخل و خارج از کشور مطرح می‌کند، ما مطمئن هستیم که ایشان اموال زیادی را کتمان می‌کند جهت استیفا آن حتی در خارج از کشور انجام دادیم و تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدیم اما چون اطمینان از این اموال داریم از تلاش خود دست بر نمی‌داریم و ایشان هم به مجازات اعمال خودش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل ایشان هم حرف‌های موکل را می‌زند، وکلای محترم انتقال دهنده حرف‌های موکلین خود هستند.

 

اسماعیلی در پاسخ به سوالی در خصوص خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر سهمیه بندی بنزین و تعیین تکلیف این موضوع نیز پاسخ داد: خبری در برخی از رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه از ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه بنزین سهمیه‌بندی می‌شود و با کارت سوخت ارائه می‌شود، این خبر را ۲ خبرگزاری کار کردند، اعلام شکایت شد البته باز از تریبون رسانه نسبت به این ۲ خبرگزاری ما چون به لحاظ التهاب ناشی از خبر در فضای عمومی کشور بلافاصله مدیران ۲ خبرگزاری را احضار کردیم، از آنها در ارتباط با این خبر که بعدا تکذیب شد بازخواست شد که شما چرا این خبر را منتشر کردید و بایستی پاسخگوی اعمال خودتان باشید.

وی افزود: مدیران این ۲ خبرگزاری اعلام کردند که این خبر از برخی از مقامات زیرمجموعه وزارت نفت اعلام شده و گفتند که شما این خبر را منتشر کنید و مستنداتی هم داریم، فردی که گفتند احضار شد و قبول کرد که زیرمجموعه وزارت نفت به خبرگزاری‌ها داده و به لحاظ التهاب جامعه و خبر کذب در جامعه ایشان تحت تعقیب قرار گرفت و مسئول این فرد که خبر را از او شنیده بود احضار و از او هم تحقیقات به عمل آمد. از اینکه از رسانه رفع اتهام شد خرسندیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد