Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@14:06:16 GMT

مصدومیت گربه سیاه حسن یزدانی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۸۴۲

به گزارش ایلنا، در جریان رقابت‌های کشتی خیابانی beat the street در نیویورک آمریکا که با پهن کردن تشک کشتی در فضای باز و در میان استقبال مردم برگزار می‌شود، اتفاق تلخی برای یکی از آماده ترین کشتی گیران آمریکایی رخ داد.

در حالی که همه قهرمانان بزرگ کشتی آزاد آمریکا از جمله جردن باروز، کایل اسنایدر و دن کاکس با اجرای فنون زیبا علاقه مندان به این رشته را به وجد آوردند، دیوید تیلور در کشتی وزن ۸۶ کیلوگرم با درو فاستر دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیلور که سال گذشته مدال طلای جهان را با شکست حسن یزدانی به دست آورد و به گربه سیاه نابغه کشتی ایران در سال های اخیر تبدیل شده، بعد از مصدومیت مجبور به ترک تشک شد.

گزارش های اولیه از شدید بودن مصدومیت تیلور خبر داده اند، اما باید دید بعد از بررسی های دقیق تر میزان مصدومیت و دوره نقاهت احتمالی او چقدر خواهد بود.

بدون شک جدی ترین رقیب حسن یزدانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ و المپیک ۲۰۲۰ همین تیلور آمریکایی خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دیوید تیلور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اعتراضات ضدصهیونیستی سراسری در دانشگاه‌های آمریکا، محدود به ملیت، نژاد یا دین خاصی نیست. تصاویر و گزارش‌های رسانه، از مشارکت و حضور فعال دانشجویان مسلمان، یهودی، مسیحی و سیاهپوست در این اعتراضات حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک