Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@13:36:11 GMT

منطقه۲۱ به استقبال “شهر رمضان” می رود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۶۹۸۸

منطقه۲۱ به استقبال “شهر رمضان” می رود

امتداد : معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از برگزاری ویژه برنامه های مختلف و مناسبتی به مناسبت “حلول ماه مبارک رمضان” در اماکن فرهنگی و مذهبی ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش امتداد ، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به شهروندان گفت: “ماه صیام”؛ فرصتی مغتنم را به وجود می آورد تا با تمرین خودسازی و مراقبت از اعمال و رفتارمان، خود بهتری را ایجاد کنیم و ویژگی های آن را به سایر ماه های سال تعمیم دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: برنامه های متنوعی از قبیل برپایی جشن های شبانه در بوستان وصال پس از اذان مغرب و عشاء، توزیع سبد ارزاق ویژه نیازمندان، اجرای تورهای تفریحی و زیارتی، پرسه در شهر در پیاده راه فرهنگی، همایش های آموزشی با موضوعات تغذیه سالم و سلامت معنوی، استقرار ایستگاه سلامت و ارائه خدمات پزشکی سلامت محور، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی و … طی روزهای پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ با بیان اقدامات اداره آموزش های شهروندی این معاونت در “ماه مبارک رمضان” برای شهروندان در سرای محله ها، مدارس و کانون های کودک تاکید کرد: “راه اندازی خانه های کودک در مساجد منتخب با حضور مربیان کودک، آموزش و مراسم افطاری به کودکان روزه اولی، آداب روزه داری به دانش آموزان و برگزاری مسابقات قرانی در پیاده راه فرهنگی ورودی غربی پایتخت” بخشی از اقدمات مناسبتی این اداره است.
معینی کربکندی در پایان یادآور شد: “مراسم افطاری ویژه دختران روزه اولی” به همراه خانواده هایشان با هدف “تقویت نشاط معنوی، افزایش همدلی و ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی” همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در تالار گلها واقع در منطقه ۲۱ برگزار خواهد شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»

در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر این شورا درباره گیرایی داستان «رستگاری» و استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه برای سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این سریال توانسته مردم را با سلایق مختلف پای تلویزیون بنشاند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تمجید از محتوای سریال «رستگاری» عنوان کرد: صداوسیما ویترین متفاوتی را برای ماه رمضان تدارک دیده بود.

در این جلسه با هدایایی از  کارگردان، بازیگران و عوامل سریال «رستگاری» تقدیر شد.

«رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

در این اثر هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری ایفای نقش کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود