Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@18:09:22 GMT

معرفی باشگاه های ورزشی برتر در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۷۰۵۷

معرفی باشگاه های ورزشی برتر در تربت حیدریه

 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سیدحمیدرضا امینی با بیان این خبر گفت: باشگاه های ورزشی در کنار اداره ورزش و جوانان به عنوان یکی از ارکان اساسی ترویج و توسعه ورزش همگانی فعالیت دارند که در برخی رشته ها نیز به تقویت بخش قهرمانی می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به تاثیر فعالیت باشگاه های ورزشی در کاهش آسیب ها و ایجاد سلامت اجتماعی تاکید کرد و گفت: کلیه باشگاه های ورزشی به عنوان بخش خصوصی و تحت نظارت اداره ورزش و جوانان فعالیت می‌نمایند و سلامت اماکن ورزشی و فعالیت مطلوب آنها از مهمترین نکات مورد توجه این اداره است که بر همین اساس تمامی باشگاه ها توسط تیم نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در شهرستان مورد ارزیابی قرار میگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی افزود: عدم توزیع و فروش هرگونه مواد نیروزا، استفاده از مربیان دارای کارت رسمی، مجوزهای معتبر، فضای استاندارد ورزشی، بیمه مسئولیت مدنی و سازماندهی ورزشکاران در قالب بیمه ورزشی از مهمترین مواردی است که باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت آن می باشند.

وی اضافه کرد: در تربت حیدریه بیش از ۲۰ باشگاه ورزشی در رشته های بدنسازی و پرورش اندام و رشته های همگانی در دوبخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که با لحاظ نمودن موارد ذکر شده تعداد شش باشگاه ورزشی به عنوان باشگاه های برتر سال ۹۷ معرفی و در نشستی با حضور سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از مدیران این باشگاه ها تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده باشگاه های پارت، انرژی و پارسیان در بخش مردان و سه باشگاه اسطوره، آرنا و پارس بانو نیز در بخش بانوان توانستند عنوان باشگاه ورزشی برتر تربت حیدریه را در سال گذشته به خود اختصاص دهند.

گفتنی است؛ بیش از ۶۰ باشگاه ورزشی در رشته های مختلف کوه نوردی، شطرنج، بدنسازی و پرورش اندام، همگانی، فوتبال، اسکیت، ورزش های رزمی، بیلیارد، تیراندازی و ورزش های زورخانه ای در تربت حیدریه در دو بخش آقایان و بانوان فعال می باشند که در رشته های بدنسازی و پرورش اندام، و رشته های همگانی همچون آمادگی جسمانی، ایروبیک، یوگا، ۱۰ باشگاه ویژه آقایان، ۲۱ باشگاه ویژه بانوان و ۲۷ باشگاه بصورت مشترک به فعالیت مشغول هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری