Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:42:16 GMT

قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۷۵۱۶

قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان اعلام شد

محمدرضا ناصری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این قیمت تا پایان ماه ثابت خواهد ماند و قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه درجه 2 به میزان 16هزار تومان است.
وی اضافه کرد که درجه بندی کارگاه های قنادی توسط کارشناسان اتحادیه انجام می شود.
رییس اتحادیه قنادان کرمانشاه از افزایش قیمت جعبه شیرینی خبر داد و افزود: قیمت هرکیلوگرم زولبیا و بامیه به نسبت سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هر قنادی در ماه مبارک رمضان نزدیک به 20 مرتبه مورد بازدید بهداشتی قرار می گیرد، گفت: بازرسانی از اتاق اصناف، اتحادیه، اداره بهداشت و معاونت غذا و دارو از این قنادی ها بازدید می کنند.
ناصری، به پخت زولبیا و بامیه در روغن و مواد با کیفیت مناسب تاکید کرد و افزود: متقاضیان باید از فروشگاه های معتبر خریداری کنند، چرا که در این ماه، بسیاری از مشاغل و فروشندگان غیرمرتبط، زولبیا و بامیه فروش می شوند.
ناصری از وجود 120 کارگاه قنادی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: نزدیک به 280 نفر عضو اتحادیه هستند که از این میزان 120 کارگاه و مابقی به مغازه های آبمیوه و بستنی تعلق دارد.
7460/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 افزایش قیمت دارو ماه رمضان بامیه زولبیا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت الله ناصری در آیین تجلیل از ۳۰۰ نفر از دبیران و کادر آموزشی مجتمع آموزشی حضرت خاتم الانبیاء یزد، با بیان اینکه رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است، افزود: معلمان باید دانش آموزان را آینده ساز تربیت کنند.

 آیت الله ناصری افزود: علاوه بر بحث تعلیم دانش آموزان، مسئله تربیت آنان نیز بسیار مهم است و معلمان در این راستا کوتاهی نکنند و همواره مد نظر داشته باشند که دانش آموزان امانت الهی هستند.

وی یاد آور شد: خداوند همواره نسبت به بندگان خود محبت دارد و معلم نیز باید کانون عشق و محبت نسبت به دانش آموزان خود باشد.

مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء یزد با ۲ هزار و ۲۰۰ دانش آموز زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳