Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شخصی به نام «نیکلاس هنین» بعد ظهور ابوبکر البغدادی پس از اختفای پنج ساله مطلبی در روزنامه انگلیسی گاردین نوشت.

این مطلب با عنوان «دولت خلافت پایان یافت، مگر این‌که آنها طرح جدیدی داشته باشند» در روزنامه مذکور به چاپ رسید. در این مقاله نوشته شده بود که مردی سخنران در ویدئوی مشهور خلیفه‌ای نیست که برای پیروانش خطبه بخواند بلکه، او شخصی درحال فرار از عدالت است که امروز در «یک حباب امنیتی کوچک، میان وفادارانش زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقا مانند حیوان فراری در فضایی مملو از خصومت، به طوری که می‌ترسد شخصی او را در قبال دست یافتن به جایزه ۲۵ میلیون دلاری آمریکا، تحویل بدهد.

بیشتر بخوانید:رمزگشایی از علت انتشار فیلم‌های البغدادی با تلگرام/ مقام عراقی ۲ محل احتمالی اختفای او را لو داد

هنین همچنین می نویسد طبق بررسی‌های ناظران از یک بازه زمانی مشابه یعنی دوره انتشار ویدئویی از  «ابومصعب الزرقاوی» مرد دوم داعش مدتی قبل از کشته شدنش ، این شخص هم اسلحه به دست در اتاقی کم‌نور  و بدون پنجره روی بالشی بر زمین نشسته بود. داعش همچنان در ذهن‌های مردم باقی مانده است و فعالیت‌های آن در بیشتر مناطق، با شعار عملیات جهانی «انتقام شام» در حال قربانی گرفتن است. موضوع مهم برای آنها پس از «سقوط مدینه فاضله‌» انتشار فیلم هایی برای دعوت مردم برای عملیات مخفیانه است تا به این صورت بقایای «دولت خلافت» را حفظ کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داعش تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: حفاظت از داده‌های شخصی کاربران در فضای مجازی از مهمترین عوامل اعتماد مردم به سکوهای داخلی و موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: از اعضای کمیسیون حقوقی که با حضور کامل در جلسات فشرده، سند را بررسی و تصویب نمودند تشکر می‌کنم.

زارع پور در پایان گفت: این حرکت با فتوای محکم رهبر انقلاب آغاز و باهمت دولت و پیگیری مجلس به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 6096805 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران