Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش بیان داشت: نیمه شب دوازدهم ماه اردیبهشت ماه امسال وقوع یک فقره سرقت از انباری یکی از اهالی ساکن در منطقه تجریش به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی مال باخته، اعزام شدند که در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان با تخریب قفل انباری، تعدادی لوازم خانگی از قبیل: چند تخته فرش، ظروف چینی و ظروف کریستال گرانقیمت به ارزش ۴ میلیارد ریال ربوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت توسط چند سارق با همکاری یکدیگر انجام یافته است، ابراز داشت: در ادامه تحقیقات میدانی به دست آمد که متهمان اموال سرقتی را با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ از محل منتقل کرده اند.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه مالک خودرو در محله خاک سفید شناسایی شد و ماموران موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی متهم مذکور را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، تعدادی اموال مسروقه کشف کنند.

رئیس کلانتری با بیان اینکه متهم در بازجوئی اولیه به سرقت ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همکاری ۲ همدستش اعتراف کرد، افزود: با انتقال متهم به کلانتری و بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی تا کنون چندین مرتبه توسط ماموران کلانتری به اتهام موبایل قاپی دستگیر شده است.

به گفته کلانتر محله تجریش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه