Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» گفت: با توجه به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان دارد، برنامه زنده «ثریا» در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش نخواهد شد..

محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره پخش این اثر گفت: با توجه به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان دارد، برنامه زنده «ثریا» در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما  پخش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان صرفا بخش‌های ضبط شده برنامه «ثریا» و همچنین مستندهای که آماده کرده‌ایم  پخش می‌شود.


تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» در ادامه تصریح کرد: در حقیقت بخش‌هایی از برنامه «ثریا» که با عنوان «همسایه شمالی ۲» از سوی شبکه افق و شبکه مستند در روسیه تولید شده سه شنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: بخش‌هایی که قرار است در قالب مستند «همسایه شمالی ۲» پخش شود شامل قسمت‌های هفتم، هشتم و نهم است که موضوع ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان‌های مختلف روسیه برای استفاده تجار ایرانی را در بر می‌گیرد.

مقصودی افزود: این مستند مخاطبانش را با مسلمانان روسیه در شهر سن‌پطرزبورگ و استان‌ آستراخان و فرهنگ مردم  کشور روسیه آشنا می‌کند.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پخش «ثریا» از تلویزیون بعد از ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: موضوعات بخش‌های بعدی «ثریا» که بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت هنوز مشخص نشده و ما این روز‌ها مشغول تحقیق و پژوهش روی این مبحث هستیم.

تهیه کننده و مجری برنامه «ثریا» تصریح کرد: بحث رونق تولید که شعار امسال و از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری و مردم کشورمان محسوب می‌شود، یکی از شالوده‌های اصلی برنامه «ثریا» به شمار می‌رود.

وی افزود: همچنین در این برنامه، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد مشخص و جزئیات بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرد.

مقصودی خاطرنشان کرد: برنامه زنده «ثریا» بعد از ماه مبارک رمضان طبق روال قبل چهارشنبه‌ها روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلویزیون ثریا شبکه افق ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون