Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: با برگزاری چهل و دومین مرحله مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نفرات برتر معرفی و به مرحله استانی راه یافتند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز خدایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و دعاخوانی نفرات  برتر در بخش برادران و خواهران معرفی و توانستند به مرحله استانی راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در رشته قرائت تحقیق در بخش برادران، آقایان رسول تمجید، سجاد کاووسی و سیامک اصلانی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند، گفت: در رشته قرائت ترتیل علی فروتن، محسن رنجبر جوادی و رامین احمدپور مقام‌های نخست تا سوم این رشته را کسب کردند.

موزه دفاع مقدس اردبیل در سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌شود‌حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی بیمارستان در اردبیلاردبیل|‌ وزارت نفت به تمام تعهدات خود در تامین قیر رایگان عمل نکرده استرئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل  بیان کرد: در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز ناصر پورعباسی نفر اول  و ابوالفضل قوی مقام دوم را از آن خود کردندو نیز در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم  امین هاشمی اول و محمد مافی جایگاه دوم را کسب کردند.

خدایی تصریح کرد: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم اباصلت عیوضی اول و نیز در رشته حفظ 5 جزء قرآن اصغر ندائی اول و به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات در بخش خواهران اظهار کرد: در رشته قرائت تحقیق خانم‌ها هاله فیروزی، سمیه احدی و اعظم جوانبخت  مقام‌های نخست تا سوم و در رشته ترتیل طاهره اسماعیلی اول والهام جعفری و زهرا رمضان زاده مقام های دو و سوم را کسب کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل افزود: در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم خانم‌ها عالیه پرهیزگار، زهرا فخیمی و زهرا مهدوی اول تا سوم، در رشته 10 جزء زهرا سید محمودی اول و رقیه گل علیزاده و یلدا فهیم دوم و سوم شدند و نیز در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم خانم‌ها گلناز شیرزاده، فاطمه‌پور اسکندری و ویدا امیری به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد