Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@02:40:53 GMT

۲۵ بقعه شاخص صومعه‌سرا؛ مجری طرح «ضیافت الهی»

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۰۳۴

۲۵ بقعه شاخص صومعه‌سرا؛ مجری طرح «ضیافت الهی»

به گزارش ایکنا از گیلان، حسن راستاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا، امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در مناسبت‌های مختلف طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان طرح «ضیافت الهی» در سطح بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود، افزود: امسال 25 بقعه متبرکه و شاخص شهرستان صومعه‌سرا مجری این طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا گفت: در قالب این طرح سخنرانی و استقرار مبلغان و مشاوران برای ترویج سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به شبهات، جلسات تفسیر قرآن و ترتیل‌خوانی و جزءخوانی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه انجام می‌شود.

راستاد با بیان اینکه توزیع افطاری ساده در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ویژه‌برنامه‌های لیالی قدر و «خدیجه مادر امت» در آستان مقدس امامزادگان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

رئیس اوقاف صومعه‌سرا هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را ترویج فرهنگ غنی اسلام، قرآن و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا گیلان ماه رمضان ضیافت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران